Ik kan wel rechtop zitten hoor!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Margon

Ik kan wel rechtop zitten hoor!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-04 22:17

Afbeelding

Deze was van de zomer *LOL* Ik schrok ervan dat ik zo recht op zat alleen jammer dat ik mn ellebogen niet buig of hoe zeg je dat? Tong uitsteken

*alleen me handen weer bij het zadel he Rolleyes *

hoefjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 22:22

je zit idd erg recht!
echt mooi en je handen zitten idd bij het zadel maar dat is misschien wel door de moment opnamen.
leuk paardje hoor.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 22:25

je armen zijn te gestrekt, wat duidt op spanning, je zit in de stoelzit, je onderbenen zitten tever naar voren ( schouder-heup-hak moeten op een lijn liggen Knipoog )

ik wil je echt niet afkraken ofzo, maar dit is alles behalve de juiste houding... niet boos worden op mij nu ! een foto is uiteraard maar een momentopname, maar ik ben gewoon eerlijk snapje Knipoog

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 22:33

haha echt grappig sinds jij weer terug bent worden we weer gebombardeerd met topics van jou Haha!..

Maar ik ga alleen wel met crossmonster mee qua commentaar.. Knipoog

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 22:36

crossmonster schreef:
je armen zijn te gestrekt, wat duidt op spanning, je zit in de stoelzit, je onderbenen zitten tever naar voren ( schouder-heup-hak moeten op een lijn liggen Knipoog )

ik wil je echt niet afkraken ofzo, maar dit is alles behalve de juiste houding... niet boos worden op mij nu ! een foto is uiteraard maar een momentopname, maar ik ben gewoon eerlijk snapje Knipoog

volledig mee eens, echt recht en de goede houding is lekker ontspannen hand voor en je voeten en rug op een lijn.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 00:09

Het lijkt ook juist alsof je wat achterover hangt.
En verder deel ik de mening van Crossmonster.

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-04 14:24

*houd zich in voordat ik weer een ban krijg*

Haha!:D:D Nee grapje!
Bedankt voor je commentaar 'crossmonster' Tong uitsteken Dit was godzijdank ruim een half jaar geleden Haha! en met veel les hoop ik zo snel mogelijk juist te zitten Knipoog

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 14:27

Raar dat sommige mensen denken dat dit een goede houding is, dit is het juist niet!! Gelukkig zie jij het zelf wel margon!!