spring concours met racemonster en dikke tinker...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lowara

spring concours met racemonster en dikke tinker...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-04 20:51

jaja eindelijk was het zo ver!
Vandaag deed ik mee aan een Dressing parcours, een soort Bixie voor volwassenen dus!

Ik deed mee met Lowara, 6 maanden drachtig, (wilde niet hoger ivm daarmee) en met racemonster Cezanne, die standaard in de hoogste versnelling stopt voor elk balkje.

helaas zijn bijna alle foto's totaal mislukt, dus bij ongeveer 6 foto''s moet je wel je fantasie te werk laten gaan Lachen

Als eerste mocht ik met Cezanne, het begon al goed, ze wilde niet langs de start ( 2X vol omhoog en een prachtige pirouette maken tegelijkertijd) Maar daarna ging ze wel voorwaarts (wat zeg ik.. MEER dan voorwaarts!!)

Afbeelding
Tussen de paaltjes door (die vlek is de pony Tong uitsteken )

Afbeelding
en hier zie je ongeveer de hoogte van de hindernissen.. jaja, het was weer ontzettend hoog! Bloos 50 cm!!

Afbeelding
Hier tracht ik Cezanne "rustig"van hand te laten veranderen

AfbeeldingHihaahh!! Cezanne zet het thempo hoog (ehm.. het was een draf parcours..)

Afbeelding
en nog 1 duidelijke foto Lachen

En jawel! hoewel Cezanne vaak raar doet, en NOOIT wil springen, kwamen we foutloos rond!

En toen moest ik met Lowara, m'n trouwe metgezel Lachen van megadruk, naar de rust zelve..

AfbeeldingTijdens het inrijden Lachen

Afbeelding
en daar gaan ze!!!! wat een actie!!!! Tong uitsteken ehm.. ze liep hier met haar hoofd omhoog, maar ze liep echt tijdens bijna het hele proefje netjes laag *LOL* OK dan!

Afbeelding
Mooi effect van de zon! brr wordt wel met de neus op de feiten gedrukt, wat een beroerde springhouding heb ik! wat doe ik in godsnaam met m'n hoofd? Bloos!

Afbeelding
en op naar hindernis 6! heb haar voor alle zekerheid in galop gehouden, was bang dat ze over de hindernissen zou draven ipv springen..

Nou ja, Lowara ging ook super! foutloos, en lekker ontspannen.
Bij de prijsuitreiking was ik 3de met Lowara (70 punten) en 10de met Cezanne (62 punten) met een 5 voor haar ontspanning Schijnheilig Tong uitsteken hihi

Dus het was een superleuk dagje met HEEEEL veel bokkers die er waren (stuk of 10?) en dank je wel voor de foto's die ik van bokkers Cynthy, Lisanne 1 en Irene2 heb gekregen!

Vietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 20:56

Jammer van de slechte kwaliteit van de foto's maar
het ziet er leuk uit Haha!

Littlelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 20:57

diej tinker van jouw vink een wereldbeest .. onze tinker probeert de hindernis nog niej eens te springe !! super !!

balans

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 20:57

wel leuke foto's.
Alleen jammer dat ze zo wazig zijn.
De een na laatste is stoer Lachen

Arvensis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 20:59

idd jammer van de kwaliteit, maar toch nog leuke foto's OK dan!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-04 21:10

ja, daarom plaats ik ze ook Lachen krijg je toch een idee Lachen gelukkig staat alles wel haarscherp op video !

mel_kreeft

Woonplaats: Warwick University (en in de vakanties in Sassenheim)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 21:43

Haha! yey!!!!! je bent de beste!! Cannie ook, die heeft toch wel het hele parcours gesprongen, en lowara naturlijk ook!! Haha! volgende keer kom ik wel weer kijken hoor!!

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 21:51

Echt jammer, die foto's. Verder ging het super. Was trouwens wel gaaf hoor, die pirouette Haha! Heb Lowara niet gezien... Zat in de kantine te kleumen volgens mij.. Brr

FrontC

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 21:54

is lowara die tinker met die lange manen? En is het jouw eigen pony?

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-04 22:00

jup, lowara en cezanne zijn allebei van mij.. en nummer 3 is in ontwikkeling, want zolas je ziet heeft lowara een skippybal buik, ik reed dus eigenlijkvandaag met 3 paardjes!

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 23:25

Hey Lowara Haha!
Leuke foto's!

Ziet er best goed uit Er zijn wel wat kleine dingetjes, maar dat weet je zelf ook wel Haha!

Lowara blijft trouwens een wereldbeest Haha!

FrontC

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 09:00

lowara schreef:
jup, lowara en cezanne zijn allebei van mij.. en nummer 3 is in ontwikkeling, want zolas je ziet heeft lowara een skippybal buik, ik reed dus eigenlijkvandaag met 3 paardjes!

rijd er soms ene Vera op?

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 14:07

Leuk man!! Ik ben zelf ook helemaal gek op springen.. Die foto waar je houding een beetje vreemd is Tong uitsteken is alleen maar een leer voor jezelf. Kijk goed naar de foto en kijk wat je eraan kan verbeteren Haha!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-04 15:08

Citaat:
rijd er soms ene Vera op?

Vera is een leerling van mij, ze rijdt normaal (sinds kort) op Cezanne, maar mocht in september een keertje meeden aan een bixie met lowara. Normaal gebruik ik lowara niet voor lessen.

Citaat:
Ziet er best goed uit Er zijn wel wat kleine dingetjes, maar dat weet je zelf ook wel

klopt! ja, dan wordt je wel met de neus in de feiten gedrukt! we hebben het ook op video, en daar viel mijn houding mij ook al op. en ook dat ik veel aan de binnenteugel 'pluk" Maar nu ik dat weet, kan ik daar met mijn instructrice extra aan werken.

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 21:52

Citaat:
(die vlek is de pony Tong uitsteken )
Die vlek is trouwens heel mooi gelukt ja? Zie je die mooie overloop van kleuren niet?

Clown

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 22:05

Zier er tochw le heel geod uit voor ene crossmonster Knipoog

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 22:48

Ik zal de volgende keer meer fotos maken hoor. je hebt het zondag super gedaan! *LOL*

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 22:58

ziet er leuk uit hoor en wat je met je hoofd doet tijdens het springen ..nou ik weet het wel Knipoog mensen met een mooie tinker mogen verwaand kijken Tong uitsteken dat is het of niet soms hihi

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 23:10

Leuk paard zeg Knipoog

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 20:41

Zeg, Irene, heb je m'n PB gekregen? Gut, wat stom...

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 20:46

lowara schreef:
heb haar voor alle zekerheid in galop gehouden, was bang dat ze over de hindernissen zou draven ipv springen..

Herkenbaar... Weet je wat NOG erger is: (gelukkig alleen tijdens de les gehad, whaha) Als je pony in draf erop af sukkelt, en dan stopt voor de hindernis, z'n benen optilt en jawel, de hindernis in z'n geheel omver gooit. *LOL* En dan staat ie ook nog te kijken van, "heuh? wat gebeurt er?" Clown

Leuk dat het zo goed ging! Lowara is echt een schatje! Lovers (bont!! Haha!)

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-04 20:52

nou, vroeger was het pas erg met lowara, ging ze er in draf opaf, stopte, liep heeel voorzichtig met haar voorbenen eroverheen, en zat vervolgens muurvast met een hindernis tussen haar in......