Vandaag deed ik mee aan een Dressing parcours, een soort Bixie voor volwassenen dus!
Ik deed mee met Lowara, 6 maanden drachtig, (wilde niet hoger ivm daarmee) en met racemonster Cezanne, die standaard in de hoogste versnelling stopt voor elk balkje.
helaas zijn bijna alle foto's totaal mislukt, dus bij ongeveer 6 foto''s moet je wel je fantasie te werk laten gaan

Als eerste mocht ik met Cezanne, het begon al goed, ze wilde niet langs de start ( 2X vol omhoog en een prachtige pirouette maken tegelijkertijd) Maar daarna ging ze wel voorwaarts (wat zeg ik.. MEER dan voorwaarts!!)

Tussen de paaltjes door (die vlek is de pony
)
en hier zie je ongeveer de hoogte van de hindernissen.. jaja, het was weer ontzettend hoog!
50 cm!!
Hier tracht ik Cezanne "rustig"van hand te laten veranderen
Hihaahh!! Cezanne zet het thempo hoog (ehm.. het was een draf parcours..)
en nog 1 duidelijke foto

En jawel! hoewel Cezanne vaak raar doet, en NOOIT wil springen, kwamen we foutloos rond!
En toen moest ik met Lowara, m'n trouwe metgezel
van megadruk, naar de rust zelve..
Tijdens het inrijden 

en daar gaan ze!!!! wat een actie!!!!
ehm.. ze liep hier met haar hoofd omhoog, maar ze liep echt tijdens bijna het hele proefje netjes laag

Mooi effect van de zon! brr wordt wel met de neus op de feiten gedrukt, wat een beroerde springhouding heb ik! wat doe ik in godsnaam met m'n hoofd?

en op naar hindernis 6! heb haar voor alle zekerheid in galop gehouden, was bang dat ze over de hindernissen zou draven ipv springen..
Nou ja, Lowara ging ook super! foutloos, en lekker ontspannen.
Bij de prijsuitreiking was ik 3de met Lowara (70 punten) en 10de met Cezanne (62 punten) met een 5 voor haar ontspanning
hihiDus het was een superleuk dagje met HEEEEL veel bokkers die er waren (stuk of 10?) en dank je wel voor de foto's die ik van bokkers Cynthy, Lisanne 1 en Irene2 heb gekregen!

Er zijn wel wat kleine dingetjes, maar dat weet je zelf ook wel

(bont!!