Het ligt dus NIET aan de camera!

Foto's zijn genomen door mijn moeder; zodat ik goed op kon letten, want ik ben toch degene die er het meeste aan heeft
Mam, thnx! 
Ik kan het NIET laten om even te vermelden dat ik een groot fan ben van dit paard, jemig wat kan die lopen! Heerlijk gewoon!

Imke had de 9jarige Jetset (schrijf ik het goed?
) zoon Nourijev bij zich. Nourijev loopt nu Lichte Tour en traint voor de Zware Tour (zoals ze liet zien
) Hij is echter nog niet zo heel ervaren en was door de vrij rumoerige ruimte erg gespannen! Imke kon hierdoor wel goed laten zien wat ze deed om een paard te laten ontspannen, wat ook erg leerzaam is. Aan het eind liet ze nog een arbeidspirouette, wissels om de 4, 3 en 2 sprongen zien, een klein pasje Piaffe... wauwie!
Genoeg gekletst, hier een klein idee van de clinic

Wat wegrijden en inbuigen

Deze vind ik best mooi

Wissel

Ze reed hem wat dieper zodat hij beter op haar zou gaan letten en meer zou ontspannen

Pirouette

Nog een pirouette

Gespannen door applaus? Welnee

Na die tijd ben ik er even achteraan gegaan, wilde toch wel meer over dit schitterende paard weten! (Heb toen o.a. afstamming gevraagd
) Tineke riep gelijk dat dit *verdorie* het enige paard was dat echt van hun was
En natuurlijk moest de mooie vent ook nog even op de foto!

Werd er even gepraat (zie BOKTLOGO! Daar liep ik de hele dag mee op mijn trui
... herkenbaar? Ja!
)
En zette Imke haar handtekening! Waar? Op het Boktlogo!

Ze wilde natuurlijk wel even weten wat www.bokt.nl nou precies inhield, dus dat heb ik haar haarfijn uitgelegd.
Wie weet spotten we haar hier wel, binnenkort

En nog even samen op de foto

Beetje bewogen, normaal is het een hele scherpe digi.
Heb nog veeeeel meer foto's, maar moet (bijna) alles verlichten.
Aangezien ik dit de leukste vond, gingen deze voor!

Al met al was het een hele leuke dag, heb genoten en ontzettend veel geleerd!

--> kon haar onervaren paardje ook lekker wennen aan ons
--> gaat het súper op Olympische spelen en dan hop ... paard weer onder je kont vandaan
Echt een genot om naar te kijken