Ik zou me even voorstellen !! Ik ben Vera en ik ben, nouja niet echt nieuw maar ik had nog nooit fotos geplaatst!! Ik rijd sinds een jaar mijn huurpaard ISHA!!!!
Ik ben echt super blij met haar, het was altijd mijn grootste droom om een eigen paard te hebben en nu heb ik er dus een!!!!!
Ze is ongeveer 10 jaar en ze is vooral goed in springen. Ik ben sinds een half jaar echt intensief met haar aan het werk! Ik heb 1x in de week prive les en soms een springles. Ze is een heel lastig paard om te rijden, vooral om goed aan de teugel te kunnen rijden en wat dan nog lastiger was, is dat ik op haar voor het eerst leerde dat te kunnen
Ik rij zelf ongeveer 4.5 jaar.. Dus wees niet te hard met het commentaar
Nou genoeg gekletst!!! Hier komen de fotos!! Sommige zijn al heel oud en ik rij nu een stuk beter, dus binnenkort komen de echt fotos haha !!
Dit is ongeveer 8 maanden geleden, veel zie je er niet van..
Deze 3 fotos zijn een maand geleden gemaakt met een wegwerpcamera, dus haar kleur is heel vaag en de ftos zijn heel scheef!!! ze is in het echt veel mooier!!!!!
Dit was in de zomer, ik had springles!!! super mooie foto vind ik! maar het is een fto van een fto gemaakt, dus isha is een beetje misvormd, maar toch wou ik m laten zien
Haar hoofdje..
Dit was vorig jaar in Spanje.. slechte kwaliteit omdat deze ook een foto van een foto is gemaakt.
Ook in spanje op hetzelfde paardJe --> Panchita!!!

Toen ging mijn zusje ook op een paardje.. en gingen we eve met zen 2en...
liiieeeffff!!!
Dit is de peruaanse paso, amber, waar ik in frankrijk altijd op rij!!!! zij is zooo cool en zooo lief

Hier mijn vriendin Rianne op amber!!! sweeeeTT ..!!

En natuurlijk is dit Wilson!!!! Het veulen van mijn paardje!!!!

Nou, dit waren mijn fotos!!! k hoop dat jullie een berichtje achterlaten en wat goed tips!!!!!! De echte rijfotos komen binnenkort.. heb geduld
[/img]
Panchita vind ik er ook heel erg mooi uitzien.. 

die Panchita is me mooi !! 
2300]
En het doet amber geen pijn hoor, want ze heeft alleen een halsteltje om..!!