In februari kocht ik een nieuw zadel voor mijn 4-jarige. Alles goed, liep super... voor 2 weken........ toen lag ie al op z'n schoft. De problemen beginnen met sterk worden in de mond en later onbestuurbaar wegrennen. Het zadel is 4x opgevuld!!! Uiteindelijk heb ik een ander zadel gekregen en dat ging goed.......... 2 weken, toen lag het weer tegen de schoft aan en scheef!!! En elke keer denk ik dat ie weer steeds ondeugender wordt, maar hij heeft gewoon pijn! Hij is niet vooruit te branden de laatste dagen. Nu ga ik een andere zadelmaker laten kijken, maar die zijn nogal moeilijk te vinden. Vooral mensen die geen tijd hebben of het te ver weg vinden. En dan nog de mensen die er eigenlijk niks van bakken. Ik ben nu bijna een jaar verder en heb nog niet eens fatsoenlijk mijn paard op kunnen leiden. Waar gaat dit toch heen met de zadels van tegenwoordig.... Het schijnt nogal in de mode te zijn, want bij ons op stal zijn wel 8 mensen met zadelproblemen. Dat kan toch niet allemaal aan 't paard of de ruiter liggen. Want dat is wat ze je vaak wijs willen maken. Nu wil ik zelf wel leren hoe je een zadel op kunt vullen, maar er bestaat volgens mij geen opleiding voor zadelmaker... Weet iemand iets???
Phynix
Geplaatst: 11-11-04 11:15
ik zou een andere shop zoeken
joycje
Geplaatst: 11-11-04 11:42
Hoi... Ik weet een super zadelmaker... Deze meet je paard op met een buigbare stok gaat hij over de schoft en rugwervels.. En meet jouzelf op... Dit tekent hij op grote vellen en aan de hand hiervan wordt het zadel in italie gemaakt... Ik kocht hem voor mijn 3 jarige en het voordeel van dit zadel is dat hij helemaal met de hand gemaakt wordt en dus ook met de hand weer uit elkaar gehaald kan worden. Alles kan verbogen of vermaakt worden... Zo hou je dus altijd een goed passend zadel..
Voor het nummer en adres mag je me even pb en...
Groetjes joyce
mloews
Geplaatst: 11-11-04 12:57
Wat voor zadel heb je??!! Dat kan toch nooit..!
Laura1982
Geplaatst: 11-11-04 13:33
hoi,
ik weet een goede zadel maker 2 zelfs mocht je intresse hebben moet je het maar laten weten via pb of reactie hier...
en zou zeker naar andere zadel maker gaan!!
succes
Sodera
Geplaatst: 12-11-04 14:15
k weet nie waar je woont maar k weet ook nog een hele goede, pb ofzo maar ff, die mensen hebben hun eigen zadelmakerij en er wordt heel goed naar de combinatie paard-ruiter gkeken!