vraagje ongebroken trens

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Snipsnap

vraagje ongebroken trens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-04 20:36

van de week liep mijn lady dus echt super vervelend en dit gaat nu al een paar weken zo. ze zet het bit dan vast en gaat er dan van door. dit heb ik op verschillende manieren geprobeert optelossen maar het wou maar niet lukken nu had ik het voor een paar weken met mijn istructeur over een ongebroken trens. maar verder niet weer over gehad nu was ik van de week aan het rijden en ze ging er een paar keer van door wat gewoon niet normaal was. dus eerst even aan de longe gedaan daarna er weer op deed ze het weer. een ander bit erin. hielp ook niet. nu zei mijn vader zo van probeer het maar eens met dat ongebroken trens nou ik deed hem er in en ze begon al lekker fijn te kauwen. en ik ging er op zitten en ze liep echt super fijn de dag erna had ik privéles dus maar gewoon ingelaten. liep ook super fijn. mijn instructeur zei dat het niet mocht op wedstrijden maar dat wist ie niet zeker. nu zei hij van rij er maar gewoon mee als ze er beter oploopt en ook op de wedstrijden. ik heb al in de regelementen gekeken en volgens mij mag het wel. maar het is me nog niet echt duidelijk. nu wou ik aan jullie vragen of ik met dit bit mag starten?? ik ga na een tijdje wel weer gewoon met een ander bit rijden.
alvast bedankt.
het is trouwens dit bit. alleen dan met losse ringen

Afbeelding

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 21:34

volgens mij mag je er gewoon mee starten (maar ik heb in geen jaren meer wedstrijdgereden). Je mag alleen geen bitten in doen met een kinketting, naar mijn weten (behalve dan op hoger niveau stang en trens)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 21:39

Je mag er gewoon mee starten
Het is ook geeen scherp bit zoals sommige mensen denken.

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-04 22:29

heel erg bedankt dan start ik zaterdag gewoon mee. want we hadden al een beetje een plan bedacht als een jury er naar zou kijken. dan zouden we gewoon mijn instructeur de schuld geven Tong uitsteken en dat mocht ik dan van hem. maar dat is dan niet nodig als het klopt Haha!