Goed, toen ik op stal aankwam lag Tasja net te rollen in het land en was de modder op d'r hoofd/hals/benen dus nog nat...
En het leuke van natte modder is natuurlijk dat je dat er niet af krijgt... :@
Aangezien wij nog steeds geen bak hebben bij onze stal weer naar de bak van de rijvereniging gegaan, nadeel hiervan is wel dat er een kabouterpopulatie leeft.
Gelukkig weet Tasja deze inmiddels vakkundig te ontwijken.
Helaas heeft dit soms wel wat gevolgen voor de 'ontspannen' 'dressuur'-training. Gevolg: een ietwat drammerige fjordenbaal.
Hier woont aan de rechterkant de kabouterpopulatie en dan met name in de achtertuintjes van de huizen die erachter staan.

(en ja ik dacht, laat ik m'n voeten eens opzij zetten, voor het geval iemand z'n jas kwijt moet...
)Ondanks het drammerige liet ze zich toch terugrijden op m'n zit
(advies mbt wijk-topic)

Gelijk even gekeken of ze ook wat opzij wilde...

maar dat wilde ze toch liever niet
Let trouwens ook even op de achtergrond, daar worden huizen gebouwd, en die kranen ed waren dus ook gewoon nog bezig... maar gelukkig had Tasja alleen oog voor de kabouters die wél levensgevaarlijk zijn....
Galopje...

(ja ik was me aan het voorbereiden op m'n pianoles
)Heb even getwijfeld of ik deze nou neer moest zetten maar vooruit..

Beentjes zien er leuk uit, voor de rest zit ik verkrampt, armen te 'recht' en valt Tasja uit elkaar...
Maar goed, het kan niet altijd goed gaan he...
Een dram-drafje...

En lóslaten Nienke... benen eraf... waarom voel ik dat op het moment zelf nou niet

En hier lag de bak opeens op een heuvel...

Maar goed even wat extra stelling/buiging (poging tot..
)
En dan nog even 'ontspannen' uitdraven...

'Ben ik nu klaar?'

:)