Juist, je trekt je fokmerrie van stal, na twee jaar van niks doen (eigenlijk heeft ze al 4 1/2 jaar niets meer gedaan).
Het hoofdstel van Romanoff op z'n kleinst gemaakt. Haar eigen hoofdstel in Cob-size past beter...
Ze vond het best vreemd allemaal.
Je kan er zo weer opstappen, geen enkel probleem!
Brave merrie!
Naar de bak.
Ze was erg zoekerig in de aanleuning. Ik had het bit van Romanoff erin, volgens mij vond ze het niet een echt prettig bit (dubbel gebroken KK-bit van aurigan).
Drafje.

Mijn moeder is helaas vergeten om de zoomknop te gebruiken.

Ze pakt alles zo weer op, SBW, travers en appuyeren doet ze zonder problemen. Het is jammer dat het zo gelopen is en dat ik haar nooit heb uitgebracht...
(We hebben haar in oktober 1999 gekocht. Na wat kleine onderlinge probleempjes tussen haar en mij (...) ging het best lekker en in april 2000 zou ik haar M1 gaan starten, ik had me al opgegeven. Helaas werd ze vlak daarvoor kreupel en ging het hele feest niet door. Ze had een peesblessure die meer dan een half jaar geduurd heeft. Toen ze weer rad was was ze inmiddels een paar maanden drachtig en had ik geen zin meer om haar op te pakken. Het jaar daarna bleef ze gust, maar ging ik verhuizen naar Barendrecht en Karo bleef bij mijn ouders staan (1 paard op een manege stallen vond ik genoeg) en had het dus ook geen zin om haar weer te gaan rijden. Het is nu ook niet meer de moeite, als ik goed en wel weer lekker bezig ben is ze weer te zwaar... Als ik haar een tijdje door zou trainen zou ik zo Z met haar kunnen starten, ze kent alle oefeningen nog, alleen aan het galopwerk moet nog gesleuteld worden. Misschien komt het er ooit toch nog van...)

Leuk paardje. Wat voor afstamming?
.
) en vind het egt hele mooie veulens vooral die van 00-Seven.