We zijn op het moment wel hard aan het trainen want ik wil haar het liefst van het winter M1 klaar maken maar dat gaat zo niet echt lukken.
Gewoon in de omgang is ze echt superlief en met stap ook, maar zodra ik begin te draven en een volte instuur dan scheurt ze hard weg (en dan zit ik er soms nog maar 2 rondjes op) en dan heb ik ook moeite om haar weer terug te krijgen. En dit blijft ze de hele tijd herhalen. Ik straf haar natuurlijk wel.. maar als ik haar een tik met de zweep geef, dan gaan we alleen maar harder en dan gaat ze er ook bij bokken. Gister hielp het toen ik mijn stem een keer goed hard gebruikte.. maar vandaag hielp dit maar heel even en begon ze later zo weer. Ook luisterd ze niet meer naar m'n hulpen ook niet als ik bijvoorbeeld wil gaan wijken. Na ongeveer een uur is ze dan drijfnat van het zweet en dan begint ze wel weer goed te lopen.. en dan laat ik haar ook nog wel een half uur werken.. maar ik weet niet waarom ze dit zo ineens doet..
En ik weet eigenlijk ook niet meer wat ik nou moet doen. Vorige week maandag liep ze nog supergoed maar daarna is het dus zo. Ze had eerst ook wel van die streken dat een bepaalde hoek in de bak heel eng was en dat ze daar dan altijd voor weg moest rennen maar dat doet ze nu niet meer. Weet iemand wat ik moet doen.. of juist niet moet doen?
Laat het me dan alsjeblieft weten want zo kan het natuurlijk ook niet.. en ik heb zaterdag alweer wedstrijd

:D