mijn stalgenootje adviseerde me om de teugels zo vast te maken, ik moet zeggen dat het best goed werkt, hij is veel losser als ik na het longeren erop stap nu. zij helpt me daar nog ff bij aangezien ik nog niet echt super ervaring heb met longeren
Daarna erop
Dit vind ik een leuke foto, ik zou iets meer rechtop moeten en me handen goed in de gaten houden, verder vind ik um best netjes al zeg ik het zelf haha
Yuur is best voorruit gegaan de laatste tijd, een poos terug ging het voor geen meter het rijden
goed is het zeker nog niet, maa rik merk wel dat ie beter gaa tlopen. zijn tempo is meer beheerst en de overgangen gaan veel makkelijker. als het goed is krijg ik vanaf volgende week bericht of monique nog een plekkie heeft voor priveles.
toen yuur drie was heb ik bij haar gereden, zij is echt goed (Prix st george geloof k geloof ik) en haa rlessen zijn echt zo fijn. ik hoop dat ik dan me oude nettere houding weer een beetje terug krijg want van een paar jaar recreatief rijden gaat het er niet echt op vooruit vind ik
commentaar mag altijd mits opbouwend en niet 80 keer herhalen als een ander het al gezegd heeft