Yuri @ longeren en rijden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Yuri

Yuri @ longeren en rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 12:02

Eerst maar eventjes gelongeerd ivm meneer zijn drukke bui Schijnheilig mijn stalgenootje adviseerde me om de teugels zo vast te maken, ik moet zeggen dat het best goed werkt, hij is veel losser als ik na het longeren erop stap nu. zij helpt me daar nog ff bij aangezien ik nog niet echt super ervaring heb met longeren
Schijnheilig

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna erop
Dit vind ik een leuke foto, ik zou iets meer rechtop moeten en me handen goed in de gaten houden, verder vind ik um best netjes al zeg ik het zelf haha Bloos Yuur is best voorruit gegaan de laatste tijd, een poos terug ging het voor geen meter het rijden

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

goed is het zeker nog niet, maa rik merk wel dat ie beter gaa tlopen. zijn tempo is meer beheerst en de overgangen gaan veel makkelijker. als het goed is krijg ik vanaf volgende week bericht of monique nog een plekkie heeft voor priveles.

toen yuur drie was heb ik bij haar gereden, zij is echt goed (Prix st george geloof k geloof ik) en haa rlessen zijn echt zo fijn. ik hoop dat ik dan me oude nettere houding weer een beetje terug krijg want van een paar jaar recreatief rijden gaat het er niet echt op vooruit vind ik Bloos Bloos Bloos

commentaar mag altijd mits opbouwend en niet 80 keer herhalen als een ander het al gezegd heeft Tong uitsteken

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 12:43

overignes is yuurtje dus de broer van taco van kelly (taaclover)

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 12:43

Ja ze doen het!!! Wat een super fjord!
Mooi beestje en hij loopt goed! OK dan!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 12:51

Yuri schreef:
overignes is yuurtje dus de broer van taco van kelly (taaclover)

Dat moest er even bij he Tong uitsteken

Yuurtje ziet er super uit.
Wat een verschil met op zijn oude stal
Hij loopt hier heerlijk ontspannen en jullie zijn nu echt de goede kant op gegaan OK dan!
Rij je nu met je K&K Verward
Wat een heerlijkheid he die bitten Haha!

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 13:00

ja ik rij nu idd met de K& K maar op zijn oude bit loopt hij ook al veel lekkerder. nu rijd ik natuurlijk ook iedere dag en steeds alleen in de bak, dat is ook rustiger Lachen

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 13:14

Longeer jij hem nou gewoon met je teugels??
Leuk paardje Lachen

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 13:16

kristie schreef:
Longeer jij hem nou gewoon met je teugels??
Leuk paardje Lachen

ja want ik ging daarna rijden normaal als ik ga longeren (ben er net pas mee begonnen) longeer ik met zo'n singel. maar aangezien het nu puur bedoeld was als even de overtollige energie eruit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 13:16

Leuke fjord om te zien. Lachen
Over het longeren met de teugels heb ik toch mijn bedenkingen. Je paard krijgt bij elke pas toch een beste ruk in zijn mond. Bijzetteugels hebben niets voor niets een rubberen ring waardoor de ergste rukken worden tegen gehouden.

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 13:19

tja, ik heb er zelf niet veel verstand van, want ik longeer nog niet lang. Mijn stalgenootje vertelde mij het zo te doen, en het werkte wel super. hij ging met een paar minuutjes keurig omlaag en lekker ontspannen knabbelen op zijn bit. als het zo zou rukken doet hij dat in mijn ogen niet (yuur kennende, dan gooit hij zijn kop gegarandeert omhoog) toen ik er daarna opstapte was hij echt heerlijk los.

overigesn is dat meisje wat mij hielp ermee Z2 dus die zal het vast wel weten, gezien yuur zijn reactie erop (los en ontspannen) vond ik het dus ook wel goed gaan.

maar misshcien ga ik ook wel bijzetteugels halen hoor, ik ben nog in de beginfase Tong uitsteken

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 13:53

Ziet er toch netjes uit

DarwinLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 15:17

super mooi fjordje hoor.. echt cool beestje. Ze loopt ook vrij netjes vind ik. En zo heel erg slecht zit je niet!! Lachen

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 16:48

Jeetje, wat kan hij lekker draven zeg! Kwijl
Ziet er heel goed uit!