yuri @ work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Yuri

yuri @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 10:30

Eerst maar eventjes gelongeerd ivm meneer zijn drukke bui Schijnheilig mijn stalgenootje adviseerde me om de teugels zo vast te maken, ik moet zeggen dat het best goed werkt, hij is veel losser als ik na het longeren erop stap nu. zij helpt me daar nog ff bij aangezien ik nog niet echt super ervaring heb met longeren

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna erop
Dit vind ik een leuke foto, ik zou iets meer rechtop moeten en me handen goed in de gaten houden, verder vind ik um best netjes al zeg ik het zelf haha Schijnheilig Yuur is best voorruit gegaan de laatste tijd, een poos terug ging het voor geen meter het rijden

Afbeelding

Weer die handen Verward Verward Verward
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

goed is het zeker nog niet, maa rik merk wel dat ie beter gaa tlopen. zijn tempo is meer beheerst en de overgangen gaan veel makkelijker. als het goed is krijg ik vanaf volgende week bericht of monique nog een plekkie heeft voor priveles.

toen yuur drie was heb ik bij haar gereden, zij is echt goed (Prix st george geloof k geloof ik) en haa rlessen zijn echt zo fijn. ik hoop dat ik dan me oude nettere houding weer een beetje terug krijg want van een paar jaar recreatief rijden gaat het er niet echt op vooruit vind ik Bloos Bloos

commentaar mag altijd mits opbouwend en niet 80 keer herhalen als een ander het al gezegd heeft Tong uitsteken

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 10:32

gggggr picserver ligt er wee ruit Boos!

naja ze gaan het vanzelf weer doen als het goed is

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 10:34

ik zie alleen de derde foto, lekker drafje heeftie! Ik vind het dekje mooi combineren met het zadel+hoofdstel, erg chique

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 11:08

tja picserver ligt er nog steeds uit Boos! bedankt voor je reply patsur, hij kan inderdaad best lekker draven Lachen

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 11:43

Uplaod ze anders bij www.mijnalbum.nl
Ik heb nooit problemen ermee, hij ligt er nooit uit en je account verloopt niet.

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 11:53

bedankt milka ik heb het zojuist gedaan, ga ze nu hier op zetten

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 11:53

mmmmm ik kan mijn bericht niet meer wijzigen, moddy sluit deze maar dan open ik wel een nieuw topic anders wordt het zo'zootje

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 13:07