losrijfoto's

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SaskiaB

losrijfoto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-04 23:37

na het losrijden begaven de batterijen het namelijk

eerst maar eens even knors is zijn berenvachtje, dat gaat er binnenkort lekker af
Afbeelding

zie die donkere lucht? die wachte netjes tot ik klaar was met rijden Cool
Afbeelding

ik had t zoooo koud Sigaar en was weer aan t ouwenelen, vandaar mijn nogal afwijkende mondhouding Schijnheilig
Afbeelding

kijken of hij een beetje los wil laten, alleen neem ik dat "kijken" net iets te serieus Haha!
Afbeelding

he een paard met hijskraan uit zijn kont
Afbeelding

kijken of hij een beetje aan de kant wil gaan voor mijn been
Afbeelding

en een beetje laten buigen, de laatste tijd doen we vaker contrastelling op de volte om zijn binnenbeen er beter bij te krijgen
Afbeelding

en de rest komt misschien ook nog wel eens een keer. of ik laad de batterijen volgende keer op, zal ook wel werken Schijnheilig

dat mijn beugels scheef zitten weet ik, ik heb gewoon scheve benen.

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 23:46

dat probleem ken k met scheve beugels:D

leuke fot;s mooi paardje hij loopt best goed zo te zien:D

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 00:14

Leuke foto's! Haha!

joycje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 11:16

haha scheve benen.. Scheve benen betekend dat je een scheef paard hebt.. Misschien is rechtrichten van je paard eerst handig.... Kunnen je beugels ook weer op een gewoon maatje...

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 11:29

joycje schreef:
haha scheve benen.. Scheve benen betekend dat je een scheef paard hebt.. Misschien is rechtrichten van je paard eerst handig.... Kunnen je beugels ook weer op een gewoon maatje...

Precies vaak word lichaamsgewicht gecompenseerd met scheefheid van paard, dus vandaar dat je beugels scheef zijn. Richt je paard recht en rij voorwaarts. Succes verders

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 11:31

bedoelt ze niet dat haar ene been gewoon langer is dan het andere?is maar een gok hoor
de foto's zien er leuk uit, maar voor mijn gevoel is die wat flegmatiek, kan dat?

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 11:37

Ja je ene been kan wel iets verschelen met je andere been, maar niet dit verschil zoals op foto Knipoog
Maar het is geen probleem om je paard recht te richten, het is alleen maar goed, want je voorkomt dan blessures anders belast je teveel paard aan 1 kant en dat is niet goed voor rug en andere delen van paard.

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 12:28

Leuke fotos. ik heb ook altijd scheve beugels. ook omdat mijn benen ongelijk zijn Haha!

joycje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 14:39

horsewisper schreef:
Leuke fotos. ik heb ook altijd scheve beugels. ook omdat mijn benen ongelijk zijn Haha!

Waarom kijk je niet verder als je neus lang is. Tuurlijk verschilt iedereen wel iets in beenlengte. Maar dat kan nooit één beugelgaatje verschillen.
Tis met je hoofd in het zand gaan zitten om de schuld bij scheve benen te zoeken. ipv het bij het scheefrijden van je paard te zoeken.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 15:06

haloohoo!?
de TS zei dat ze het wist dat haar beugels ongelijk zijn omdat ze scheve benen heeft
het staat er letterlijk in! waarom beginnen jullie dan te zagen dat haar paard zou scheef zijn?
je kunt dat niet beoordelen vanop een foto!en ook neit omdat ze met verschillende beugels zit!
en een beugelgaatje langte schillen kan wel hoor
ik ken iemand waarvan het ene been 10 cm langer is dan het andere
dus ik denk dat dat wel meer is dan en beugelgaatje!
btw: de TS vraagt om een mening over haar paard, niet dat dat paard scheef zou zijn omdat haar beugels verschillen!
man zeg!
@ Soeskia: sorry voor zo erg offtopic te gaan Knipoog

joycje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 18:36

Toch wel apart dat een kennis van me.. (arts) zei dat je hooguit!!!!!!!!! 1.5 cm beenlengteverschil mag hebben...

Toch wel apart dat dat bij jullie anders ligt...

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 19:07

ik woon in belgie, zou het daar iets mee te maken hebben? Rolleyes
en daarbij, waarom zou dat dan in godsnaam niet kunnen?
alles kan he...
en dit topic is niet gestart om daarover te discussieren, dus open een nieuw topic daarvoor als je wilt Rolleyes
terug ontopic graag!

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-04 22:21

ok hier ben ik dan Haha!

ik zal even de misverstanden de wereld uit helpen. Schijnheilig

1. ik bedoel: voor mijn gevoel zit ik recht Lachen ,
2. maar sjors is nog lang niet helemaal recht gericht,
3. ik ben geen top ruiter, en lang niet alles gaat goed, maar ik plaats ook mindere foto's
4. mijn benen verschillen dus niet in lengte, anders zou ik er met lopen ook last van hebben, en ik loop wel "recht gericht" Knipoog

zo een beetje duidelijk Lachen en wel een beetje liever zijn hoor, er is al zoveel onduidelijkheid over vanalles, dus laten we het hier gezellig houden

joycje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 23:38

Haha thanks voor je reactie.. Ik had de "discussie"met dutske al voortgezet in de pb... Goed dat je wel zelf erkend dat je nog bezig bent met het rechtrichten.. Er zijn genoeg ruiters waar dit niet eens in het woordenboek voorkomt...

super Lachen... OK dan!

Misschien kan je eens contact opnemen met Bets hier op bokt.. Zij weet erg veel over rechtrichten.. Misschien kan zij je nuttige tips geven..

groetjes joyce

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-04 09:45

zij heeft me idd al een PB gestuurd, ik ga eens kijken op die site.

dankje wel

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 10:06

Ja mensen ik wil mensen alleen maar helpen, dat mag toch. Ze vraagt mening, nou die heeft ze gekregen. Knipoog
Fijn dat er ook mensen wel voor open staan en het wel willen begrijpen en er ook voor uit komen! OK dan!

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 10:15

leuke fjord *LOL*
egt een mooie Haha!:D
lkkre korte manen heeft ie Tong uitsteken