Begin van een compliment (foto)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Assiee

Begin van een compliment (foto)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-04 20:02

Ik ben met Maxima begonnen met VD en het gaat heel goed. Kusje, voetje enzo kent ze al. Ik ben nu begonnen met het compliment!!
Het gaat echt heel goed en hier een foto:

Afbeelding

Wat vinden jullie ervan? Het beentje heeft ze op de foto helaas krom maar normaal gesproken doet ze hem recht!!!!!

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 20:05

echt knap hoor ik ben zelf nog maar net begonnen en kan blijf en pas... dit hoopik ook te kunennen later

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 20:08

zo dat ziet er leuk uit hoor!

Assiee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-04 20:09

Ik ben zo ook begonnen.
Als je paardje het leuk vind gaat het heel snel (als je veel geduld hebt natuurlijk en hem veel BELONEN)
Als je een shet hebt werkt bix echt het best hoor!! Tong uitsteken:P
K ben echt super trots op Maxima!!
Ze kan het dan nog niet zonder hulp maarja, het gaat super!!

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 20:17

Leuk zeg.
Maar bij een compliment hoor het hoofd niet tussen de voorbenen :/ het hoofd hoort gewoon vooruit. (sorry voor als je dit al wist Knipoog )
Maar leuk shet zeg Haha!

Assiee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-04 20:20

Dank je. Ik weet het, maar zo gaat ze helemaal op haar knie zitten. Je ziet mijn hand (met bix erin!!)
Hoe vaker ik het deed hoe beter het ging. Ze hield aan het eind haar benen zo terwijl ze haar hoofd omhoog deed
Daarna kwam ze weer op

Assiee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-04 20:30

Hebben er nog meer mensen een pony en die net bezig zijn met VD??

Assiee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-04 21:42

Of iemand die nog tips heeft om verder te gaan en leuke dingen om te leren??

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 21:54

ik ben ook hard aan het trainen. jammer genoeg is bil snel geirriteerd, dus kan ik niet lang trainen. trouwens, assie, er is een wijzig knop, en vragen met tips e.d. kun je stellen bij UZ Lachen

Thortana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 21:54

schattige foto

_Danoontje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 22:00

Assiee schreef:
Hebben er nog meer mensen een pony en die net bezig zijn met VD??

Heej
Ja Ik ben met m'n verzorgshetje aan het VD'en
gaat ook al goed! Haha!

Assiee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-04 22:01

Dank je Haha!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 22:09

ziet er leuk uit en leuke pony, alleen doe je het een beetje fout Knipoog

Bij een compliment mag je je pony NOOIT het hoofd tussen de benen vragen, altijd ervoor of er langs Knipoog . Ook als het anders niet lukt kan je beter iets meer gedult hebben. Toevallig heb ik gisteren ook voor de eerste keer een echt compliment uit mijn paard gekregen, zij vond die oefening heel moeilijk en het heeft maanden geduurd voordat het lukte. Ik oefende met een snoepje naast haar, eerst wilde ze helemaal niet, toen wilde ze haar een voet een beetje plooien en steeds meer en meer totdat ze op een dag uiteindelijk helemaal haar knie op de grond legde Lachen

MewsJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 22:11

Ik doe een poging tot VDen met mijn IJslander, maar hij is nogal snel afgeleid en snapt het om de een of andere reden dus echt niet. *LOL* Hij snapt de connectie luisteren-koekje ook niet, na een paar keer een kunstje doen dat hij wel kan denkt hij echt dat ie overal koekjes voor krijgt. Clown Dus erg lang kan ook ik niet oefenen... Mijn IJs is normaliter heel slim, maar pas snapt ie nog steeds niet, hij tilt nieteens normaal z'n been op, het kwartje valt gewoon niet.

Verder, veel succes met VDen! Lachen

Assiee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-04 22:21

xKatleentjex schreef:
ziet er leuk uit en leuke pony, alleen doe je het een beetje fout Knipoog

Bij een compliment mag je je pony NOOIT het hoofd tussen de benen vragen, altijd ervoor of er langs Knipoog . Ook als het anders niet lukt kan je beter iets meer gedult hebben. Toevallig heb ik gisteren ook voor de eerste keer een echt compliment uit mijn paard gekregen, zij vond die oefening heel moeilijk en het heeft maanden geduurd voordat het lukte. Ik oefende met een snoepje naast haar, eerst wilde ze helemaal niet, toen wilde ze haar een voet een beetje plooien en steeds meer en meer totdat ze op een dag uiteindelijk helemaal haar knie op de grond legde Lachen

Dank je!!!! Ik had op internet gelezen dat je zo het beste kon beginnen en het ging heel goed. Maar als het anders moet.. Ik zal het proberen!!

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 22:55

Haai!! Ging goed he assie! Was echt leuk om te zien!!! Milka buigt wel, maar die gaat nog niet zo ver als max Knipoog Maar nu moet max het nog op commando Knipoog

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 22:55

heb ik ook een 2tal wkene met een shet geoefend! ging echt ook mega!!!, maar helaas moest hij daarna terug naar de opa van da eigenaar, maa hij komt waarschijnlijk terug en dan oefenen we verder Knipoog Hij kon de blok, stijgeren en het compliment, en jaa de blijf ook :d dan at hij gras :s:(:D

Maroush

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 13:32

Met Maroushah VD ik ook wel eens. Ze kent de basis (halthouden, blijven, voetje geven, zijwaarts, achterwaarts, voor/achterhand omzetten, enz.) en verder buigen, rondje draaien, kusje geven, compliment (gaat nu alleen iets minder doordat ze het door elkaar haalt met knielen ...).
Ik ben nu bezig met voorbenen kruisen en pas maar dat schiet nog niet zo op. Met knielen was ik dus ook begonnen maar dat snapte ze nog niet goed en kreeg ze echt de zenuwen van, daar ben ik voorlopig dus mee gestopt.
Bij het compliment moet idd het hoofd nooit tussen de benen en het andere been moet gestrekt zijn, die is nu een beetje gebogen (dat effect kreeg ik dus na het oefenen van knielen ... Scheve mond ).