Het gaat echt heel goed en hier een foto:
Wat vinden jullie ervan? Het beentje heeft ze op de foto helaas krom maar normaal gesproken doet ze hem recht!!!!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Ook als het anders niet lukt kan je beter iets meer gedult hebben. Toevallig heb ik gisteren ook voor de eerste keer een echt compliment uit mijn paard gekregen, zij vond die oefening heel moeilijk en het heeft maanden geduurd voordat het lukte. Ik oefende met een snoepje naast haar, eerst wilde ze helemaal niet, toen wilde ze haar een voet een beetje plooien en steeds meer en meer totdat ze op een dag uiteindelijk helemaal haar knie op de grond legde
Hij snapt de connectie luisteren-koekje ook niet, na een paar keer een kunstje doen dat hij wel kan denkt hij echt dat ie overal koekjes voor krijgt.
Dus erg lang kan ook ik niet oefenen... Mijn IJs is normaliter heel slim, maar pas snapt ie nog steeds niet, hij tilt nieteens normaal z'n been op, het kwartje valt gewoon niet.

xKatleentjex schreef:ziet er leuk uit en leuke pony, alleen doe je het een beetje fout![]()
Bij een compliment mag je je pony NOOIT het hoofd tussen de benen vragen, altijd ervoor of er langs. Ook als het anders niet lukt kan je beter iets meer gedult hebben. Toevallig heb ik gisteren ook voor de eerste keer een echt compliment uit mijn paard gekregen, zij vond die oefening heel moeilijk en het heeft maanden geduurd voordat het lukte. Ik oefende met een snoepje naast haar, eerst wilde ze helemaal niet, toen wilde ze haar een voet een beetje plooien en steeds meer en meer totdat ze op een dag uiteindelijk helemaal haar knie op de grond legde
).