Op stal zijn ze nu bezig met een 3jarig olivi zadel mak te maken. Ik vind t n erg grappig verschijnsel. In de jaren hiervoor (eigenfokproduct) was t echt een trut gewoon, moes je echt uitkijken waar je stond, en de hoefsmid wou er op een gegeven moment niet eens meer aan beginnen, dat soort dingen.
Dan denk je echt van help, wat zal ze doen als je dr gaat beleren?? ~~}>
Maar dr gaat een knopje in haar om geloof ik, poeslief!! Snapt al keurig aan de longe (eerst zonder, nu met bit) dat ze rondjes moet lopen, links&rechtsom, stap, draf, galop en dat al na een paar x gedaan te hebben.
Ze hebben er nog niet op gezeten (of ze moet dan alsnog exploderen) maar t zegt dus niet perse wat over hoe ze in de omgang zijn en hoe ze onder het zadel zijn.
Femmes86
Geplaatst: 01-11-04 22:23
Neej ze kunnen ook heel lief zijn in de omgang en onder het zadel rotbokken :P
carlijn83
Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-04 22:28
ja, da's precies andersom
maar wat nu prettiger is..........???????
TequilaRos
Geplaatst: 01-11-04 23:43
Je houdt ons op de hoogte Carlijn. Ben wel benieuwd wat ze doet als je erop gaat hangen of zitten
marijkedam
Geplaatst: 02-11-04 12:01
De moeder van mijn verzorgpaard was er ook zo een, als ik de verhalen hoor. Daar kon je als vreemde niet in de wei komen, want je rende er weer keihard uit.....
carlijn83
Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-04 19:47
Ik hou jullie op de hoogte. Ik geloof alleen niet dat de eigenaar er zelf voor t eerst op wou stappen. Waarschijnlijk gaat ze ff een weekje naar Ad van t Hul om dat te leren. Dan ga ik zeker wel ff kijken, horen jullie t wel!!
Anoniem
Geplaatst: 03-11-04 12:19
Mijn paard, een redelijke troela op stal. Als tweejarige de schrik van de hoefsmid (nu niet meer gelukkig) heb ik zelf ingereden. En ook ik wachte op de vreselijke dingen die zouden komen. Maar er gebeurde en tot nu toe ook niets. Ze lijkt nu zelf een stuk rustiger en gelukkiger te worden. Voor haar en voor veel van dit soort paarden is het volgens mij juist fijn dat er wat mee gedaan wordt. Ze ´vervelen´zich in kuddeverband en op stal en willen wat te doen hebben. Grote kans dat het paard wat jij noemt dit ook gewoon nodig heeft.