Ik las die hele topic door van Sammy, en nou wilde ik ook iets zeggen, maar hij was gesloten
Dus vandaar even een nieuwe topic.Ik heb zelf Sammy verzorgd, daar ben ik een poosje gelden mee gestopt, maar daar gaat het verder niet over.
Sammy is een hele leuke, sterke en vrij grote shetlander, Het zag er niet uit als ik erop reeed (vooral niet als hij er vandoor ging
) Want ik was toen 1.72 en hij 1.05, maar hij kon me prima houden had ik het idee.Al kwam ik al wel bijna met mijn voeten op de grond, vooral zonder beugels

Ikzelf heb nooit met hem gesprongen, ik had er nooit over gedacht eigenlijk, dat je met shets ook goed kon springen (bord voor m'n kop ja)
Ik zag de foto's, ik snap dat er een hoop heisa omheen was, ik weet zelf ook niet zo goed of ik het wel of niet ok vind, want De mensen die kritiek gaven kennen Sammy niet als de sterke beer, maar de foto's zagen er niet zo leuk uit.
Sammy kan die meisjes makkelijk houden, dat is zeker!
Die meisjes zijn erg lief voor Sammy, en zijn vast dol op 'm, dus het is geen mishandeling.
Wel ben ik van mening dat het niet heel erg goed is om met een 3,5 jarig shetruintje te gaan springen met zulke grote berijdsters, maar Sammy laat echt wel merken wat hij wel en niet wil, en bovendien was dit de eerste of tweede keer pas dat ze erop springen.
Ik denk wel dat chuck_lover wat kan doen met het commentaar, maar vergeet niet: Shetlanders zijn rauwdauwers!
Dat was mijn zegje (die een beetje langdradig is geworden
)Liefs