Wedstrijd op Cabriool

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Renza

Wedstrijd op Cabriool

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-04 12:50

Gister wedstrijdje op Cabriool gereden. Was mijn eerste wedstrijd op hem, ik reed de L1 (onderling op de manege).
Ik vond zelf alletwee de proeven niet echt goed gaan Tong uitsteken hij ging vooral met de middengalop te hard Hyper! en de eerste proef viel hij ook nog uit galop Bloos .
Na de eerste proef had hij er echt geeen zin meer in, was nogal uitgelopen allemaal en had veel te lang losgereden Bloos . Toen moest hij nog een keer met een ander meisje, daarna kon hij gelukkig nog even op stal en toen ik daarna weer ging losrijden had hij wel weer meer zin Tong uitsteken . Alleen had hij nu nog meer haast Tong uitsteken .

Paar (niet al te scherpe ivm te weinig licht) foto's van het losrijden, gemaakt door Ike (loyalty hier);
Zijn vooral van het begin van het losrijden en alleen van de eerste proef, daarna werd het te donker (wedstrijd was sowieso pas half 10 / 10 uur afgelopen).

Afbeelding
Instappen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Drafje, maar daarna werd het al te donker Tong uitsteken

Afbeelding
En dit is de laatste foto waar je nog op kan zien dat het een paard is Schijnheilig

Ik was btw 2x 5e met 165 en 161 punten Lachen

loyalty

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 14:02

zo ik mag ook wel eens leren goed foto's te gaan maken jeum hahhaha maar het voorlezen was wel heel erg tof toch goed 2 keer 5de plaats Haha!
en ik heb de weddenschap gewonnen zij zij namelijk ik wordt laatste en ik zei van niet dus gewed voor een euro en ik nu weer een euro rijker Tong uitsteken

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 14:10

best netjes OK dan!

Indie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 16:01

cabriooltje ! Haha! die mis ik best wel ...
maar ziet er goed uit ! OK dan! ging hij niet raar doen ?
zeker wel raar zo eertse keer geen rebel .... Verdrietig
(welke plaats en punten had je eigenlijk ?)

btw nik is kreuperl .. kan maanden duren Verdrietig

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 16:15

Leuke foto's!
Gefeliciteerd Knipoog

treffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 17:14

Gefeliciteerd Haha!. Je zegt altijd maar dat het slecht ging, maar ik durf te wedden dat het helemaal niet zo was Tong uitsteken.
Hier zit je btw wel weer langer dan op Roos, of heb je er speciaal op gelet dat je je beugels wat langer deed? Ze kunnen trouwens wel nog wel wat langer, het is toch een dressuurzadel?
Ow en je moet er op letten dat je je handen netjes rechtop en een stuk hoger houdt, nu ziet het er vooral op de 7e en 8e foto niet erg vriendelijk uit. Kan ik me ook in vergissen hoor, omdat ze van een niet al te denderende kwaliteit zijn Tong uitsteken.

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 17:20

Ziet er goed uit, leuk paardje ook. je zit is ook goed Lachen

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-04 18:42

@ Indie: Raar doen Verward Hij doet nooit raar Schijnheilig alleen tijdens het uitstappen misschien, toen schrok hij even, sprong 3 meter opzij en steigerde half, ben er niet eens afgevallen Schijnheilig (okee, ik liep er al naast, maar dat maakt toch niet uit Haha! ?! )
En ik was twee keer vijfde met 165 en 161 punten Lachen Dat staat er ook Tong uitsteken

En echt balen van Nik Scheve mond wat heeft ze dan?

@ treffer: Nou kijk, als ik m'n beugels zo heb vind ik ze heel erg lang zeg maar (okee, dan vind ik ze lang als ik aan het rijden ben, niet als ik zo op de foto kijk Tong uitsteken )O:) (dus je moet juist heel trots op me zijn, dat ik met zuuuulke lange beugels rijd ) Had ze wel vier gaten langer dan het andere meisje dat ook op hem reed!! (okee, die is ook wel een stukje kleiner, maar dat maakt toch niet uit Haha! ?!)

Rinskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 18:47

leuke foto's *LOL*

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 19:21

Tja heb je wedstrijd gezien, was toevallig op de manegerie. Maarja ik weet niet of je zelf gezien heb hoe achterlijk veel je galoppeerde... Maar misschien is het handiger om hem wat minder uit te putten voor je westrijd Lachen

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-04 19:32

Hij was niet moe (anders gaat hij ook niet te hard in galop Knipoog ), hij had er, vooral na mijn eerste proef, niet zoveel zin meer in. Dat zijn twee verschillende dingen..
En ik galoppeerde idd vrij veel, maar wel korte stukjes, niet 5 rondjes achter elkaar ofzo. Even galop, voltetje en weer draf Lachen .

loyalty

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 19:46

@ furyomarloes: je moet niet zo zeuren het viel harstikke mee hoeveel ze had geglopeerd. rij je er zelf ook ofzo? en je vond het zo'n slechte manege WAAROM ben je er dan gister geweest OEPS......

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 20:22

EXCUSES sorry sorry sorry, heb je verhaal helemaal verkeerd gelezen. Ik heb vandaag een meisje in de B zien rijden op Cabriool, en dat was echt drama.. Sorry!

En Loyalty: Waarom ik dat een slechte manege vind, daar heb ik ECHT wel mijn redenen voor. En nee niet voor de manege paarden daar hoor je mij niet over. Die staan er goed bij. Maar dan heb ik het over de pension (zo'n 1,5 -2 jaar geleden).

En waarom ik er was? Iemand die ik ken reed vandaag een wedstrijd, ging even kijken.

@ renza: Sorry wijffie was dus niet zo naar bedoeld!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 20:24

Gefeliciteerd met de punten en prijzen!

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-04 20:26

Ooow okee Lachen .
Ik had gister namelijk opzich ook wel vrij vaak gegaloppeerd, maar dan steeds maar korte stukjes en echt moe was hij niet Tong uitsteken .
Wie heeft er vandaag gewonnen trouwens Lachen met de B en met de A, weet je dat?

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 20:30

PfFff nee sorry, zolang ben ik niet gebleven

loyalty

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 21:45

sorry ook mij excuus had niet zo tegen je moeten doen terwijl je er gister niet eens was hihih maar goed Bloos

loyalty

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 21:47

Bloos owjah in je profiel staat een foto van Browney die stond eerst bij mij op de manege en fabienne reed bij mij in de les maar nu niet meer Scheve mond was een lieve pony!!
Laatst bijgewerkt door loyalty op 31-10-04 21:47, in het totaal 1 keer bewerkt

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 21:47

best netjes dame!

let op je teugels he Knipoog niet te lang laten worden Tong uitsteken

Spikkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 22:26

Cabriool heeft een leuke aftekening Haha!.
Ziet er verder heel netjes uit , tov vorige rijfoto's is je houding nu echt heel goed !!

Maroush

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 21:44

heej, goed zo irene, ziet er leuk uit Haha! Jammer dat ik niet kon komen kijken ... volgende keer dan maar

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-04 21:46

Maroush, er is niet echt meer een volgende keer Scheve mond ..
Nou ja, de springwedstrijd Tong uitsteken

Maroush

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 11:52

Owjah .... mmz dan maar de springwedstrijd he Tong uitsteken

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 13:59

Coowl!! leuk paardje, maar wel beetje spannend, neit op Rebel?? Noujah, het is een erg leuk paardje hoowr!! goed hoor, 5e!! 2 keer Tong uitsteken toch erg goed voor een eerste keer op een ander paard ( Bloos sorry als je al vaker wedstrijd op ander paard hebt gedaan)!!

Kuwzz Ilse

Camin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 17:51

leuk hoor! zoals eerder gezegd je stijgbeugels. Lachen maar ieder heeft z'n eigen voorkeur... komt wel Lachen gelukkig heeft iek t goed gedaan met dat voorlezen Lachen

@ loyalty: had je nog wat aan de tips diek je had gegeven in de auto? hghe