zadel mak maken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

meidje_87

zadel mak maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-04 11:37

Hej,
ik heb een aantal adressen om paarden zadelmak te laten maken maar ben benieuwd of hier mensen zijn die goede ervaringen hebben met deze adressen hier komen ze:

-Stal t Hooiland, Lieren.
-Dream Stables, Hilvarenbeek.
-Stal Petersburg, Donkerbroek.

Alvast heel erg bedankt.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 13:52

Ik ken ze allemaal niet, maar als ik jou was zou ik gewoon op alle stallen even gaan kijken. En vragen over hun methode.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 18:34

Anders helemaal geen gek idee om te vragen naar meningen van ex klanten... Wat er wordt gezegd en wat er wordt gedaan kan wel eens verschillen...

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 20:11

Daarom kan je ook gewoon eens kijken, vraag eens of je mag kijken wanneer ze met een paard bezig zijn. Zo kan je ook zien of de methode je aanstaat. Dat zou ik doen als ik jouw was, want iedereen wil dat zijn/haar paard op een andere manier wordt ingereden.

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 22:04

Dream stables heb ik ook laatst naar geinformeerd, ik moet de folders nog binnnekrijgen. De methode die zij toepassen is op basis van Natural Horsemanship. Als ik het goed heb.
Het beste is om toch eens een kijkje te nemen. Ze kunnen het op papier zo mooi voor elkaar hebben, maar als het jou niet aanstaat is het ook niet goed natuurlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 22:06

Ustinov is op het hooiland beleerd en ik ben erg tevreden.
Het was een behoorlijk dominante en brutale hengst en na een maandje reed ik er zo mee weg.
Er staan wel foto's en linkjes in m'n profiel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 22:09