Marquez @ longe work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marquez1

Marquez @ longe work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-04 13:57

Marquez is weer in training na zijn schouderblessure . Ik heb wat geworsteld met de camera, terwijl ik tegelijkertijd een longeerlijn en zweep vasthad en een paard aan het werk moest zetten, en dit is eruit gekomen Haha! (best lastig hoor Knipoog )

Eest heb ik hem gewoon los gestapt en gedraaft zonder touwtjes maar dat zijn geen interesante foto's geworden dus we beginnen maar bij een drafje aan de touwtjes.
Afbeelding
Afbeelding
De galop is niet zijn sterkste kant Haha! (halve draver).
Afbeelding
En om het werk wat af te wisselen heb ik hem nog een paar blakjes laten draven.
Afbeelding
Afbeelding
en nog even een ontspannen drafje en dan zijn we klaar.
Afbeelding

Ik zie nu dat alle foto's linksom zijn genomen, maar natuurlijk hebben we dit ook de andere kant op gedaan Knipoog

Nou wat vinden jullie ervan?

xxsummyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 15:20

wat leuke foto's
en mooie peesjes!,super paard,maar wat zijn al die touwtjes? Lachen

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 15:22

leuke foto's en een leuk paardje zeg ziet er leuk uit

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-04 15:45

xxsummyxx schreef:
wat leuke foto's
en mooie peesjes!,super paard,maar wat zijn al die touwtjes? Lachen

Peesjes zijn overigens geleend voor de foto Schijnheilig . Die touwtjes zijn gewoon van die vlaggelijnen. Ik zet ze niet strak maar het is voor hem gewoon een herrinering dat hij zich los moet laten in zijn lijf, en het weerhoudt hem ervan steeds harder te gaan als ik om wat meer actie vraag (meer zwung, zover dat bij hem mogelijk is dan he Haha! )
Ik heb hem ook al eens met elastiek gelongeerd maar dan gaat hij te diep en doet hij alsnog niets.
Het ideaalste is om hem met chambon te longeren. Die heb ik wel eens geleend, maar marquez is officieel niet van mij, en ik heb besloten geen grote uitgaven aan hem te besteden, dus vandaar deze tussen oplossing Lachen .

straus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 16:37

Hoi Loes, Leuke foto's. Fijn dat het weer beter gaat met Marquez. Nu op naar de crosswedstrijden....... Haha!

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-04 16:41

straus schreef:
Hoi Loes, Leuke foto's. Fijn dat het weer beter gaat met Marquez. Nu op naar de crosswedstrijden....... Haha!

Ben blij dat dat nog een jaartje duurt Haha! eerst maar eens het noaberconcours 14 november Knipoog