Het was eingelijk een ‘les’ van ne jury van national dressuur..die gaf commentaar en punten voor de oefeningen enzo.super interessant echt!
Ze hadden Invierno in de laaste groep gezet..hoogste niveau…
Bernard (vriend) vertelde da hij het goed deed om al nu zo ineens op niveau 2 te rijden, M niveau? Net voor de prix st Georges !!!!!
(Voor die het niet weten , Invierno komt eigenlik van bijna 1 jaar op wei door mijn ongeluk. Dus ik rij niet erop hier op de fotos.)
Ik wist niet dat dat al zo hoog was, hij heeft direkt alles in 1 gedaan zei hij , héhéhé niveau 0 1 en 2 !
Zo triest da ik dat niet opgenomen heb !! dan had ik thuis kunnen oefenen…
Super mens hoop dat hij nog komt , verlede jaar was hij jury in een wedstrijd ginder ,van l'oxer la cambre
Tro ik zou da willen oefenen, amaii zelf een goede halte houden is nie simpel…die zou stage moeten geven..zou ik zo graag willen gaan dan…maa ja…pff
En ze waren met 3 en vanaf het begin , zei de jury goed voor de spaanse…enzov…waw pertang ik was nie tevreden weet da hij beter doet thuis…hij was hevig en strekte nie maar alles in hoogte …maar hij zag enkele goede passen…
En hij kon niet geloven dat hij bijna 1 j op wei stond…is zelf komen babelen over invierno…dat het een paard is da direct tussen de ‘classique’ BWP en duitsen ,enzo kan mee rijden en veel capaciteiten heeft. Een wedstrijd paard...amaai…hé. Veel complimentjes gehad.
En ik heb al iemand die hem op wedstrijd wil brengen..zelf deze winter héhé..ze reed hem goed. Dus we zien wel hé.. heb zo spijt dat ik het nie kan en vind het jammer da kwa verzorging nie veel gebeurd als zij hem rijdt..amper geborsteld zelfs nie de manen en start en..werken is WERKEN met hun.
HIER DE FOTOS
De jury deed comentaar op die zwarte omdat die haar stijgbeugels langer moesten ( ze wou niet) en ze stopte plots en INvierno met zijn neus in zijn achterste
IS hij niet BRAAF voor een hengst ??
Goed halt leren houden
Schouder binnewaarts (slecht op 4 pistes) tipiesch voor spaanse paarden zei Roger Augier.. hijkende er wat van
En dan volgen zijgangen, appuyementen kurzkert en al die termen ken ik niet in het nederlands

Een beetje duwen, Invierno kent dat practiesch niet die oefeningen.
Hij is extreem braaf geweest , wel hevig maar nergens schriek van.
De kliniek dat ik met Furillo gedaan had, was verschrikkelijk .. bang van de jury , bang van de micro, van de me bladeren en ..ERG..heb ik mee afgezien zo hevig en gek hij deed terwijl hij het daar kende , hij stond daar 7j.
Invierno was de 1ste x dat hij ginder ging , met andere paarden reed en met een jury en micro...tof.
voilà