Je moet twee promotiepunten hebben om zegmaar een "F" hoger te gaan.
Zo heb je dus de F1 t/m de F12. Ik reed deze keer voor het eerst in de F7. Ik had deze proef ook maar een keer gereden op de wedstrijd zelf na.
Het ging wel redelijk voor de eerste keer. Alleen zitten er een paar stomme fouten in

Ik was met zoveel dingen bezig, of ik wel goed zat, etc etc.
Er schoot vanalles door mn hoofd dat ik bij de eerste figuur gewoon straal rechtdoor reed.
Was volgens mij een gebroken lijn 5 meter. Verder sprong Bobby 1 keer verkeerd aan in de galop maar wisselde na even in de goede galop. En de volte 10 meter bij E is ook een beetje misvormd.
Even kort samengevat. geen promotiepunt dus. 208 punten, dus ik kwam er twee te kort. Er was overigens bijna niemand met een promotiepunt.
Pff wat een stenge jury, de vorige keer had ik maarliefst 227 punten!
Wel had ik dit keer een 8 voor hals laten strekken en de draf verruimen!
Bobby is verder ook een erg lastige pony in de lessen. Ik ben er opzich ook iets te groot voor maar zeker niet te zwaar. Ik rijd heel vaak op hem omdat hij met jongere en kleinere kinderen gewoon weg loopt. Laatst was iemand aan het huilen omdat zei op Bobby stond ingedeeld.

Ik was dan ook de enigste die Bobby had ingevuld voor de wedstrijd.
Ze stonden verbaast dat ik dit wilde. En al helemaal dat ik geen zweep gebruikte.

Eigenlijk ben ik al blij dat ie vooruit liep zonder te irriteren! haha.
Maargoed hier de foto en filmpjes!

filmpje 1
filmpje 2
filmpje 3
Eigenschappen = rechtermuisknop -> doel opslaan als.

Het is echt een schatje 

ik heb de filmpjes al gezien, en die gebroken lijn...