Rij foto'tjes van mij en Tamar...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marit88

Rij foto'tjes van mij en Tamar...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-04 15:07

Tja t ging niet zo lekker als die paar dagjes ervoor, maja tog voor jullie een kleine indruk hoe ze eruit ziet! Me moeder ging fotos maken en Tamar weet dat als me meoder komt ze iets krijgt ( ja ik zeg vaak tegen me moeder doe dat nou niet!!! haha ) Maar Tamar had dus niet meer alle aandacht die ze zoiezo niet helemaal had die dag! en oja ze is beetje viezig omdat ze t leuk vond net nadat ik haar dek er af had gehaald om in nat zand te gaan rolle! Maar haar rug was wel goed schoon dus daar geen aanmerkingen over oke Schijnheilig !

Afbeelding
HAHA dit was zoo grappig! Me shetje was aan t rolle in een hoek van de bak, en sprong opeens op met dikke scheet gaf maar hoge bokke en racde weg en ja op dat moment maakte moeders een foto van ons!

Afbeelding
We zetten de volte in, en volgens mij is aan haar oortjes wel te zien dat ze stiekem zat te gluure naar me moeder!

Afbeelding
Nog is op de volte.. oja ik zit niet op verkeerde been! 'k was aan t doorzitten!

Nouja dit was t dan! K hoop dat er nog is wat betere fototjes kome en met mooier weer! haha... aanmerkinge mogen zolang t maar beetje coel blijft en ik wil er wel wat aan hebben!!!

greats Marit

marit88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-04 15:09

'k bdoel trouwens niet dat het allemaal aan Tamar lag dat er niet 100% gereden werd hoor! T ligt meestal aan de berijdster..!!

Assiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 15:11

Wouw!! Wat een gaaf paardje!!
Rijdt je er al lang op??
Is ze van jou??
Sorrie, ik weer met een heleboel vragen Tong uitsteken
Ze loopt echt heel netjes!! (stiekem hoop ik dat ook met Thijs te gaan berijken maar dat gaat tot nu toe heel goed)
K hoop vaker foto's van je te zien!!! Echt cool!!

Assiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 15:12

Je ziet er netjes uit bij het rijden duz....
K denk dat t dan mischien aan de ervaring van bijden ligt??

marit88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-04 15:18

haha wat leuk Haha!! Nouw ik rij haar vanaf 2 jaar geleden in de kerstvakantie, maar sinds anderhalf jaar staat ze bij mij! De bak is in de tuin ( zeeer handig!) enne k moet ook eerlijk zegge dat het pas sinds een paar maandjes lekker soepeltjes gaat! Maar me paardje is al wel oud hoor... 20 jaartjes al!

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 15:34

ze ziet er nog niet echt oud uit ! Haha!
en heb je niet te lange beugels ??
ze lijken nogal lang Scheve mond

Nouka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 15:48

Ik vind ze niet lang hoor, die beugels.. ik zit ook altijd zo.
Paardje ziet er nog goed uit voor 20 jaar! Lachen

Flip

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 15:51

Op de eerste foto hangen de teugels te los en is je houding niet fantastisch... maar op de andere twee ziet het er super uit!
Mooi paardje! Je zou niet zeggen dat hij 20 is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 17:30

super mooi paardje
T ziet er ook wel netjes uit

I_love_noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 17:49

Leuk paardje...eigenwijs koppie Haha! Ik zou ook echt niet zeggen dattie twintig is Lachen

marit88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-04 13:06

*LOL* Ja die eerste foto was omdat ik ontzettend moest lache!! , dan let ik niet op me houding en paard gehehe!
'k ga zo lkkr nieuwe spulletjes voor haar kope! Ben morge jarig dus mag kadotjes uitzoeke Bloos !

_Romana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 17:34

heey dat is tamar van bianca Haha! Hoe gaat t met haar?? En met joris?? Sta nu bij hun( in die stallen Knipoog )

marit88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-04 18:59

jaaa haaai wat leuk ik zie t aan je fototje!!! Ja Tamar van Bianca idd!! Gaat super alleen was Joris 2 weekjes trug beetje ziek maar dat is alweer over enn Tamar heb een gat op der kop, denk ergens tegen aan gestote of iets ze was ook der hoefijzer kwijt.. maar t gaat echt goed met wedstrijde begin ik nu lkkr te winne (vooral springen natuurlijk) ghaha.. Tong uitsteken Maar als je Bianca zie doe maar ef de groetjes zal der binnekort wel ef belle!!
greats Marit

_Romana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 19:28

oke haha zal ik doen, die zie ik nog wel binnekort! Ja springen kan ze wel, tenminste wat ik ervan zag en gaat ook supersnel he! vliegt eroverheen, en is ze nog steeds een beetje zo'n snelle Haha!( duin en tijdens de dressuur??) haha ook leuk voor joris dat hij bij tamar staat! arme bruun staat nu alleen helemaal alleen ( gelukkig kan hij t wel best goed hebben met die van mij als ik t zo hoor, van mensen daar Knipoog )

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 19:33

Het probleem van dat je moeder kwam kijken en daardoor Tamar af en toe op haar let ken ik, maar dan van mijn pony natuurlijk.Van mijn vader krijgt ze af en toe wat lekkers, vandaar.
Ondanks dat vind ik het er wel goed uitzien hoor

marit88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-04 20:27

Haha ja springen is nog steeds fjoef en Tamar heeft haar rondje klaar! Buite ook af toe nog zo gek als een deur,, wor ik soms zooo nerveus van maar dat gaat meestal al wel beter! En nu kunne we weer naar strand he *LOL*! Die Bruno houd het lang vol he! En ik rij zaterdag ochtend in de manege les... Daar is ze in galop dus echt knettttergek en hard dat ze wil zitte al die manege sloompies me aan te gape ghaha! naja ik zit alweer veel te lang te banketstaaf t gaat gewoon allemaal heel goed!

marit88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-04 20:28

w8 ef hoor wat zei ik net banketstaafle? ik lees het meteen trug (sorry te lui om voorbeeld te lezen,,) En ik snap niet wat ikermee bedoeld heb naja sorry! haha

Maaikelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 20:49

ik vind die eerste foto heeel leuk, omdat je zo moet lachen, die ziet er echt heel vrolijk uit!!