Arabel back @work!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Astragirl

Arabel back @work!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-04 20:17

hier weer mijn 3kwart arab-paintje in dressuurpoging. Dit is mijn 3de ritje met haar. Ik heb de tips opgevolgd van de vorige keer i.v.m iets ronder rijden, en ik was best tevreden van het uurtje OK dan! Ik heb haar wel int begin gelongeerd want anders is ze iets te 'zoefffffie' Jullie mogen oordelen, als het maar opbouwend is.
ps sorry voor soms slechte kwaliteit van fotos maar ik heb ze enorm moeten verlichten en bewerken, dus.. Scheve mond

Afbeelding
even bepraten en discussieren ...

Afbeelding
close up, Schijnheilig

Afbeelding
instappen

Afbeelding
in de bocht

Afbeelding
kegels ontwijken op de middelijn Bloos

Afbeelding
galopje van de dag Haha!

Afbeelding
halsje even strekken

[img]http://pic4.picturetrail.com/VOL749/2756462/5523179/70737292.jpg
[/img]
onze achterzijdes Bloos

Afbeelding
dynamisch drafje, fotograaf was hem aant vervelen... Knipoog

Afbeelding
galopje op de voorhand

Afbeelding
dan maar iets gas geven

zo, dit waren ze weer, Cheese!
daaag !!!!!!!!!!!

Selena87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 20:22

haha wat een leuke foto`s!!
Ligt het aan mij of neig je in galop voorover te leunen?

Astragirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-04 20:24

Normaal gezien niet, Maar de laatse galop stond mijn vriend in het midden, en ik wou een actie'aanval' op de fotograaf doen, maar hij zag het aankomen. Dus die laatste foto is een beetje een spurtje Lachen Wat ze trouwens het liefste doet van allemaal! hum hum Lachen....

Astragirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-04 21:11

heeft iemand nog tips om mijn benen lang te houden soms?

Emme

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 21:16

Dag Eva,

Leuke foto's, maar denk inderdaad ook wel niet dat dit een volbloed Arabiertje zal zijn Knipoog !

Maar, mooi anyway!!

Astragirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-04 21:22

Hallo! Leuk je te horen! Yep, ze is gekruisd met een paint hengst en arabier moeder, en dat voel je wel Lachen Wel jammer dat de eigenaar en ik zo'n verschillende rijstijl hebben, soms geeft dat wel enige problemen, maar ik ben echt blij dat ik haar mag rijden. lol. Hij heeft ook die hengst arabier daar staan, hij noemt Flame, ze zijn hem momenteel aan het inrijden. Jammer dat de foto's in je profiel het niet doen, de échte arabians,;-)

Miko

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 21:29

Hoi,

Leuk paardje! Ik vind vooral de laatste foto erg leuk gelukt. Ik heb eerdere opmerkingen op je rijstijl niet meegekregen, maar als ik zo naar de foto's kijk vind ik dat het paard wat op de voorhand loopt en je mag voor het mooie plaatje je handen wat dichter bij elkaar houden (en rechtop). Anderzijds, als dit pas de 3e keer is dat je erop zit... is het al heel wat zo.

Veel succes samen OK dan! !

Astragirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-04 21:32

Ja , ik moet meer letten op mijn handen, ik weet het, maar bedankt voor de reactie! Het probleem is een beetje dat de eigenaar er western mee rijdt en haar echt over de grond laat hangen, dus moet ik haar echt aanmoedigen om wat hoger te lopen. Lachen

Selket

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 21:35

leuke foto's! Maar je kan beter je armen iets meer langs je lichaam houden ipv vooruit te steken

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 21:38

Astragirl schreef:
heeft iemand nog tips om mijn benen lang te houden soms?

misschien je beugels wat verstellen zodat je je hakken beter kan uitdrukken Knipoog

Astragirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-04 21:41

ja, mijn armen nu ik het zie, oeps Lachen
Mijn beugels zitten op juiste lengte, maar mijn laarzen zijn iets te groot, zodat ik mijn voet een beetje verder in de stijbeugel moet steken, en mijn been blijft dan niet lang genoeg soms Knipoog maar bedankt voor de tips!

Miko

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 21:49

Astragirl schreef:
Ja , ik moet meer letten op mijn handen, ik weet het, maar bedankt voor de reactie! Het probleem is een beetje dat de eigenaar er western mee rijdt en haar echt over de grond laat hangen, dus moet ik haar echt aanmoedigen om wat hoger te lopen. Lachen

Oh, dat verklaart een hoop (sorry, dat had ik eigenlijk natuurlijk eerst moeten lezen Lachen ). Ik snap nu gelijk waar die hoofd/hals-houding vandaan komt. Wel een uitdaging om dan dressuur te gaan rijden! Leuk dat je dat doet

Astragirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-04 16:50

Dank je Mico! Het is dd een uitdaging. Voorlopig neemt ze het goed op, dus ik hoop dat ze blijft verder goed op me reageren Lachen