Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pellie schreef:nee ik wou het longeren eerst ook maar laten, en van pessoa's of andere draadjes heb ik al helemaal geen kaas van gegeten. gam loopt ook niet als hij 'op slot' zit. dan gaat zijn hoofd de lucht in.
het komt denk ik vanuit zijn schouder als ik het zo bekijk. en met reiki geven voelde ik ook meer energie naar zijn schouder stromen dan andere plaatsen van het been.
natuurlijk is het iets medisch maar dat moet je toch ook met rijtechnieken en rust verbeteren?
bij ons op stal komt af en toe een fysio. die ga ik inschakelen als het met aangepast trainen en reiki niet verbeterd.
we zijn naar de fyshio geweest en toen zaten haar bekken scheef..
!!
Ja ja dus een fysiotherapeut heeft meer verstand van kreupelheden dan een Dierenarts
ik neem de volgende keer ook de fysiotherapeut die is stukken goedkoper dan de dierenartts
Okee dan bedankt voor de tip !!!!!!!!!
Pellie schreef:hiep hiep wat veel vrolijke smilies.
dus jij denkt dat een DA aan de manier van lopen beter dan een fysio kan zien waar het zit. mocht het in het beenderstelsel zitten zal dit fototechnisch bewezen moeten worden. een fysio heeft wat meer vakkennis op zijn gebied, toch?
het zou idd kunnen dat het in het beenderstelsel zit maar ik weet het bijna zeker van niet. door zo'n bericht van jou ben je al snel geneigd om in een welles-nietus spel te vervallen en daar heb ik geen trek in.