foto's van pride en ik aan het werk. Bokker Tequila is zo aardig geweest om ons op de foto te zetten
) Het is een amerikaanse appaloosa waarmee ik eerst een aantal jaren wat western heb gereden. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
foto's van pride en ik aan het werk. Bokker Tequila is zo aardig geweest om ons op de foto te zetten
) Het is een amerikaanse appaloosa waarmee ik eerst een aantal jaren wat western heb gereden. Koortje schreef:Probeer in draf je handen ietsje naar voren te doen.
Waarom heeft ze trouwens dat ding om haar staart??
( kunnen m'n handen ook wat naar voren
)

iwayalover schreef:Op die laaste foto ziet het er trouwens wat geforceerder uit vergeleken met de andere foto's. Het bit lijkt wat verder door de mondhoek te komen. Miscommunicatie?
dus ik heb zeker geen illusies over hoe ver we zouden kunnen komen in de dressuur. Hij kan ook van het ene op het andere moment exploderen. Dus ik zie hem nu echt puur als leerpaard voor mijzelf en er valt nog genoeg te leren
Hij loopt heel braaf en ineens schiet hij naar voren bv. Maar ja, we rijden B dus dan gaat het allemaal nog niet zo volgens de boekjes
cornelie schreef:Yep, ZIJNstaart is continu ingepakt. Je ziet al aan zijn manen dat hij niet echt gezegend is met een volle bos haar. Dus wat ik aan de staart kan behouden daar ben ik zuinig op. En het scheelt ook met schoonmaken etc. Maar eigenlijk had ik even een bijpassende staartzak moeten pakken
Ik vind het gewoon ideaal zo, altijd uit de knoop, schoon en zoveel mogelijk haren blijven gespaard.