En ze mocht van mij wel even op shariff rijden, Dus ik vragen, zei dus jaaaa ik wil wel.. het meisje is heel verlegen en durft echt bijna alles op pony!
Shariff was aardig frisjes dus nadat dat ik een paar rondjes had gedaan toch maar even gelongeerd.. Ik dacht als dit maar goed gaat..
Nou zei derop en shariff was braaf!! niks om aan te merken..
Eerst ging ze ene beetje gewoon rijden en toen wou ze ook wel springen, op het eind heeft ze ongeveer wel 65 cm gesprongen!!
Echt heel knap van der, Aangezien shariff vaak na het springen zijn kop tussen zijn benen doet deed hij dat nu dus ook echt niet!
Hij was echt super, volgens mij voelt hij gewoon dat er iemand anders op zit.. Hij voelt wanneer hij lief moet wezen

Hier de foto's het zijn er aardig wat.. maar ik vind ze ook ZOOOOOOO leuk om te zien
:DEven stappen
een drafje.. JEEJ denkt shariff.. nu mag ik eindelijk eens zo hoog mogelijk met mijn hoofd lopen

Deze vind ik leuk.. Naomi kijkt hier ook zoo lief

Nog een keer draven
Draven is leuk.. leuk leuk.. en leukkk
ENNN GALOPP GALOPPP NAOMI & Shariff!!
wHOEHOEEW!! Bijna alle voetjes van de vloerrr!!
En weer draven.. !!
En nou het geweldigste om te zien.. Ze gingen springen.. echt zo lief om te zien..!! echt super!! Dat dat meisje het duurt het meisje is 6 of 7 jaar. Echt ge-wel-dig
Eerst laag beginnen
En nog een keer
Nog een keertje.. owww zo leuk he!! kijk ze allebei.. en naomi gaat ook zo leuk zitten..!!
En toen een steiltje
En nog een keer.. nu had ze wel even der jas uit.. het wer ook zo warm En nu er nog een band bij op.
Deze vind ik ook erg leuk.. Zo van voor genomen
En nog een band erop!! Nu tegen de 65 tot 70 cm.!! egt heel leuk!
WHOOOOOO We gaan landen.....
Nog een super leuke foto van de leuke combi
En saampjes nog even op het blok..
Sorry.. haha ik spoor echt niet vooral dat commentaar ook niet.. HAHAHA.. Maar Ik vond het ook zo leuk om te zien..!!
Ik weet in ieder geval als shariff ooit weg moet dan moet hij vast naar dit meisje!!

Liefs,
Sharon, Shariff & Naomi

(beetje overdreven..