Willem, 3e keer onder het zadel mee op buitenrit

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

CalvinM

Willem, 3e keer onder het zadel mee op buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-04 17:46

Vandaag had ik een buitenrit van de ponyclub. Taran is nog steeds kreupel maar ik wou wel graag mee rijden. Jaap compas boodt aan om Willem mee te nemen (zie profiel)

alleen is willem 6 jaar en dit zou de derde keer wezen dat hij een zadel op had! (ik heb er een paar keer opgezeten een jaar geleden) hij is best makkelijk, hij blijft mooi onder je lopen en hij is verkeersmak. dus dat durfde ik wel aan Haha! we moesten verzamelen bij de manege waar de rij foto's zijn gemaakt (mijn pa vertrouwde hem niet helemaal en wou graag zien hoe hij reageerde met een ruiter op zijn rug)

Afbeelding
even netjes poetsen (niet dat hij erg smerig was) Lovers

Afbeelding
Willem met 1 peeskap om (wat een slaapkop)

Afbeelding
de eerste rijfoto die van willem is gemaakt Lachen ik ben trots op hem hij loopt nog heel hoog, en hij ontspant nog niet, maar hier komt hij toch al wat naar beneden!

Afbeelding
nog een rijfoto Lachen leuk paardje he?

de meesten die mij kennen weten hoe ik normaal rij, mijn houding lijkt hier heel slecht, maar ik heb body protector om en die vervormd Lachen
en jah jah ik weet dat ik centjes aan het zoeken ben Lachen
[/img]

joortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 18:04

leuk beestje ziet er netjes uit voor de 3e keer

CalvinM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-04 20:45

jaap gaat mij vermoorden! ik heb helemaal niet erin staan dat hij kwart fries is en de rest kwpn en dat er Santos inzit Lachen dus bij deze (heb ik het ook gelijk goedgemaakt met jaap Tong uitsteken)

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 20:47

Ha leuk, ik heb ook een bastaardje met Fries en KWPN. Mooiert is dit ook hoor! Wel goed zeg, dat hij pas zo laat beleert wordt

CalvinM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-04 20:50

hij is een soort van vervanging Lachen als ik een keertje tijd heb dan kruip ik erop voor de rest loopt hij voor de koets Lachen