Ik wil er even bij vermelden dat ik zonder cap rijdt omdat we maar 1 cap daar hebben, en we tegelijk gingen rijden. De pony waar Denise(NadjaThaBest) op zit is ruim 2,5 en waar ik op zit is 6. Het is mijn eigen risico dus liever geen commentaar daarop.
Ook rijdt ik met het hoofdstel van het tuig(pony loop ook voor de kar). Het andere hoofdstel lag niet bij de pony's dus hebben we het zo opgelost. Ook liever daar geen commentaar over, het is niet ideaal maar we hadden even geen andere oplossing. Wij zijn te groot, dat weten we, maar we zitten de pony's niet in de weg.
nou hier komen ze:
Denise met Thamen's Zipporra
Ik met Thamen's Soleil
even het hoofdstel goed doen
even losstappen
drafje...
dus toch lag het zadel scheef, ik dacht al dat het aan mij lag...
oeh, ik hang een beetje ver naar binnen(waarschijnlijk een volte ofzo)
hmm, deze foto heeft wel iets..
galopje..woei ons haar danst
zo te zien een overgang naar draf
galopje andere kant...Nee ik zit niet scheef.
en uitstappen.
ik heb mn hakken wel erg ver uitgedrukt.
en nog even een foto van Zippora en Thamen's Ostara(3 jaar, zijn we nu ook voorzichtig aan het inrijden, alleen zijn daar geen foto's van)
commentaar op mijn eigen: hakken niet te ver uitdrukken, en tenen niet zo ver naar buiten draaien.
ook het vermelden waard: De foto's zijn gemaakt door Renske, menino @ bokt. Bedankt hoor! Super!
commentaar zou leuk zijn, mits onderbouwd.

?
Issie wel waard. 
Een beetje aan de zware kant. Maar de eigenaresse zegt dat welshjes 60 kilo kunnen dragen. Eerst reed ze er zelf op, maar nu wij er zijn is dat niet nodig.