Vorig jaar in de winter kreeg ik haar nauwelijks de hoeken door,er waren zelfs dagen dat ik gewoon níet kon rijden omdat ze simpelweg de bak niet door wilde.Ook begon ze te slaan en te bijten tegen andere paarden.
Ik kon een schreeuw geven,een schop,maar het had geen zin.
Als ik haar op d'r kop geef crossd ze de volgende keer met een nog hardere snelheid langs een paard.
Nu is het binnenseizoen weer begonnen.En ze doet weer net als vorig jaar,alleen dan nog een tikkeltje erger..
Wij hebben ook best wel een rotles,want er zitten een paar vervelende kinderen in die nog steeds niet normaal met hun paard kunnen galopperen,niet erg,kunnen hun ook niets aan doen,maar ze snijden dus af
1x is niet erg, 2x kan ook nog wel,maar het gebeurd iedere les.Daar heeft mijn instructrice dus wat van gezegt,en het gebeurd nu minder.
Maar nu heeft mijn paard weer iets nieuws bedacht; door mijn binnenbeen heen lopen,en alles vast zetten zodat ik niet door de hoeken heen kan rijden,en dus iedere keer tegen iemand aanbots.
Ik wordt er zó gek van! Ze loopt nu eindelijk lekker,en tijdens springles is er niets aan de hand.Maar ik kan gewoon niet normaal en ontspannen meer in de groepslessen meerijden!
Heeft iemand dit ook meegemaakt,of heeft er iemand tips voor mij?
Mijn pony was ook lastig met een groep. Ze wilde altijd voorop lopen en anderen in halen, die anderen liepen ook meestal niet echt door dus ik vond het zelf ook niet echt leuk om met een hele groep samen te rijden. toen ik prive lessen had ging het echt veel beter en leerde ik ook wel meer....