Romeo is afgelopen zomervakantie gekomen, en ik lease hem sinds die tijd. Het was/is niet de makkelijkste pony. Hij was toen ie net kwam ontzettend 'gestressed' en gespannen en druk en paniekerig. Rennen en steigeren was wat ie deed...
De rijfotos van toen zien er ook niet bepaald vriendelijk uit
hij schudde gigantisch met zn hoofd ('smeet' het steeds omhoog) en liep de hele tijd zo:

Maar met een hoop geduld en LES
zijn we toch al wat verder gekomen. Maar wat het allerbelangrijkste is: hij is niet zo gespannen meer! Het is een hele lieve en vaak ook rustige pony geworden
hij heeft nog wel van die 'rendagen', dagen dat alles eng is en er veel te veel te zien is, en hij 1 brok spanning is. maar de dagen dat ie lekker onspannen is zijn nu wel in de meerderheid 
Vandaag een hele hoop rijfotos laten maken, een stuk of 80... waar er maar een paar van gelukt zijn
volgende keer maar andere fotograaf zoeken haaha 
Maar deze fotos zien er een stukje beter uit, nu kan ik eindelijk eens trots fotos op Bokt zetten
:DSommige fotos zijn wel heel bewogen enzo. ik ben veel bezig met hem rustig te laten lopen, dus hij loopt niet netjes aan de teugel ofzo, 3kwart van de fotos heeft ie zn neus nog naar voren gestoken, maar niet meer zo absurd hoog als eerst
en op sommige momenten komt ie echt naar beneden, en dan kan het me nog ff niet schelen of dat nou te diep is, of op een andere manier fout.Instappen:

Draven (ik was al ff aan het draven toen)

Vaak ga ik regelmatig ff met een lang teugeltje draven, en dan schuift ie soms bijna met zn neus over de grond! (maar die fotos zijn natuurliijk niet gelukt
)

Ehm.....okeeee....
hij loopt af en toe wat... ehm...tsja.... raar? 

Braaaaaaf

En nog ff een stukje uitdraven

En nog ff deze, van 2 weken (?) geleden
En ohja: Het gaat om Romeo, niet om mij
ik zit er soms als een debiel op
en heb (veel) te korte beugels waardoor ik ook achterlijk lichtrijd
, daar hoef ik geen opmerkingen over 
Maar (opbouwende) kritiek is welkom hoor
(dus geen dingen als, neem les, want dat heb ik al
)en nou moet ik eerlijk teogeven dat er heus nog wel fotos tussen zitten die neigen naar die eerste 2 hoor
maar veel, veel, véél minder
)