xKatleentjex schreef:tja ik klink misschien afgezaagt, maar ik kan mij alleen maar aansluiten bij de rest.
Ten eerste vraag ik mij ook af hoe jij de hindernissen hebt gemaakt, zoals ik het op de foto zie zien ze er maar bagger en gevaarlijk uit.
Ten tweede is je kleding echt om te verongelukken, dat je geen rijbroek of laarzen bijhad is geen excuus, dan moest je maar niet gaan springen. Zoals op foto twee en drie ziet je bijna volledig doorgeschoten met je voet in je beugel, als je paard een stap miszet en jij valt kan je er vrijwel zeker van zijn dat je blijft hangen, en zonder cap op kan je dan maar bidden dat je daar niks aan overhoud. Volgend keer dus geen halsbrekende toeren meer uithalen en op zijn minst met fatsoenlijke schoenen springen.
En wat je houding betreft is ook al gezegt, beugels korter, benen niet zo ver naar achter (vooral foto 3), hakken uitdrukken en teugels meer naar voren.
Helemaal niks aan toe te voegen..
Op foto 3 zijn je benen bijna op je paard zn rug
En ik zou ook je teugels wat korter nemen en je handen wat meer naar voren.
Bij foto 2 en 3.. Wat is al die zooi in de bak? Beetje gevaarlijk als je het mij vraagt
Sorry voor de "stomme" reactie maar dat is gewoon mijn mening, en blijkbaar ook die van andere bokkers..