Lis @ leswork

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

WenK

Lis @ leswork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-04 19:42

Vandaag weer eens lesgehad. Zadel ligt niet perfect, dat weet ik, er komt ook een nieuwe.

De dingen die mij zelf opvallen op de foto's is dat ik regelmatig voorover duik, dat ik te veel in mijn paard kijk en dat ik niet altijd netjes rechtop zit. Het (lees ik) ziet er af en toe wat gespannener uit dan het was. Ik heb wat moeite mijn schouders netjes naar achter te houden en was daar op aan het letten.

Commentaar is absoluut welkom, maar dan graag opbouwend zodat ik er ook wat mee kan doen, aan alleen een: je pony loopt niet oid heb ik niets. Zeg dan: Pony loopt wat veel op de voorhand, probeer wat meer been te geven en door te sluiten (bijvoorbeeld).

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en dit vind ik gewoon een erg mooi plaatje
Afbeelding

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 19:49

goh zeg leuke foto's wie heeft die gemaakt? Verward Haha! Clown

Het viel me op dat je nogal in de manen zit te staren, ik wilde nog vragen of Lisje vlooien heeft Cool

Leuke instructrice heb je zeg..... volgens mij is daar nog een hele elegante foto van Cheese! Knipoog

Imerose

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 19:54

Inderdaad leuke foto's en wat een manen. Ennuh wat ik echt heel stoer vind......je paard heeft lippenstift op aan de rechterkant!!
Verder vind ik het beeld helemaal niet zo gespannen en aan je houding valt inderdaad iets te sleutelen, maar niemand is perfect hoor!!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 19:55

Ziet er goed uit hoor
Ik zou zelf de teugels liever iets korter aannemen, dan kan je je hand iets meer voor houden en dat zal je houding ook gelijk ten goede komen omdat je dan niet meer zo snel over je hand heen kan 'duiken'.

Grappig trouwens zoals die witte vlek onder het shabrack vandaan komt, het lijkt net een enorme schuimrand. ~~}> *LOL*

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 19:56

haha, stoer beestje !!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 20:06

Supergave Cob!! *diehard Irish Cob fan* Wat jezelf al zegt hoef ik niet te herhalen, en verder ziet het er netjes uit hoor! Lachen

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 20:08

blijft een stoer beestje!! en ziet er erg goed uit saampjes! hoop dat het zadeldilemma opgelost gaat worden binnenkort!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-04 20:30

smurf schreef:
goh zeg leuke foto's wie heeft die gemaakt? Verward Haha! Clown

Het viel me op dat je nogal in de manen zit te staren, ik wilde nog vragen of Lisje vlooien heeft Cool

Leuke instructrice heb je zeg..... volgens mij is daar nog een hele elegante foto van Cheese! Knipoog

Die foto heb ik er maar even uit gelaten... Weet niet of "de juf" dat op prijs zou stellen....

@ Sjuimpje: Dank je wel... Teugels op maat blijft moeilijk voor mij. Ik probeer er op te letten, maar op de een of andere manier glijden ze toch altijd een stopje verder... Gaat wel beter, voorheen waren ze nog veel langer...

De rest: bedankt voor jullie reacties.... Ik vind haar zelf ook heel erg leuk getekend. Over een paar weken kunnen we gaan zadelspassen en dan maar hopen dat daar iets bij zit wat echt goed past (deze valt niet voldoende meer aan te passen)...

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 20:30

Leuke foto's. En net wat je zelf al gezegd hebt over het in je paard staren... verder ziet t er goed uit!

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 20:32

Dat ziet er goed uit. OK dan!
Meedoen aan de Tinkerindoor 28 november???

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-04 20:35

Zou wel willen bonte, maar beestje wil de trailer niet meer in... Keuring 14 aug was al moeilijk. Tyrzaclinic 29 aug nog moeilijker en nu gaat het helemaal niet meer... Even heel veel trainen. Hoop volgend jaar weer naar de keuring te kunnen komen. Die tijd trek ik er in elk geval voor uit om haar (weer) trailermak te maken...

Dank je wel Jellie...

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 20:44

je handen zijn nogal piano
voor je voeten vind ik ze nogal kapstokkig
mooie tinker (zeg ik abso ni veel) idd niet naar benedenkijken

maja niet idereen is anky he

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-04 20:46

Zag net een close up van mijn hand en mij voel het piano effect juist heel erg mee:

Afbeelding

Voetjes zijn idd wel eens kapstokjes, met name als ik aandrijf en niet direct voldoende reactie krijg. Zal er weer wat meer op gaan letten. Dank je wel...

Marliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 21:04

Leuke foto's! Die laatste is inderdaad erg leuk.
Mooie kleur dekje ook, staat Lisje erg goed.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-04 22:10

Dank je Marliesje... Ik dacht eerst dat het niets zou zijn: lichtblauw op wit, maar uiteindelijk vind ik dit haar het beste staan van de kleuren die ik heb...

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 11:20

Ik vind het er mooi uitzien en knap dat je om commentaar durft te vragen Haha!
Grappig van die teugels, dat stopje verder overkomt mij ook altijd.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-04 11:43

Ach commentaar kun je altijd wat van leren. Je filterd er uit waar je wat mee kan, daarom vraag ik ook om onderbouwde kritiek.

Ik denk dat een hoop mensen last hebben van daat stopje te lang (vroeger reed ik overigens vaak op het 4e stopje, terwijl het doel is om op het 2e stopje te rijden). Nu slipt ie dus vaak naar het 3e stopje, maar ik let er heel erg op. Uiteindelijk kom ik er wel Haha!...

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 13:10

WenK schreef:

@ Sjuimpje: Dank je wel... Teugels op maat blijft moeilijk voor mij. Ik probeer er op te letten, maar op de een of andere manier glijden ze toch altijd een stopje verder... Gaat wel beter, voorheen waren ze nog veel langer...

geinig, ik vind dat je haar te kort in de hals hebt en ik zou dus zeggen doe er nog maar een stopje bij. dan heb je je handen ook wat meer bij je en heeft lisje lengte in de hals. Lachen

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 13:14

Ik vind jullie een ontzettende leuke combinatie, en het ziet er netjes uit!! je noemt zelf de aandachtspunten al op!

DarwinLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 13:24

heej.. Ik vind het er erg netjes uit zien hoor!!:D

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 13:39

Pellie schreef:
geinig, ik vind dat je haar te kort in de hals hebt en ik zou dus zeggen doe er nog maar een stopje bij. dan heb je je handen ook wat meer bij je en heeft lisje lengte in de hals. Lachen

*haha* ik had precies hetzelfde toen ik zat te kijken naar die les, als de lesgeefster zei: teugels op maat, dacht ik: tjonge nóg korter, ze loopt nu net lekker Clown

Maar dat komt doordat ik op een totaal andere manier les krijg, met een heel ander uitgangspunt..... heb ik de lesgeefster net gistermiddag uitglegd tijdens een ritje door het bos, wat we samen maakten Lachen

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 13:46

Wat een lekker ding is het toch!!
Ik moet ook snel eens jouw kant op komen geloof ik Haha!
Enne wat het rijden betreft: ik denk dat je al genoeg hebt aangegeven.
Ik ben zelf ook niet van de teugels kort. Ik vind dat je op een mooie lengte zit. Maar ja, dat is mijn mening Knipoog

WHOOPY

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 13:59

Heeee Wenk, ik zie dat het gelukt is om een "slachtoffer" te vinden om foto´s te maken. (mooie foto´s Smurf Knipoog). Ik moet maar snel een keer je paard in het echt komen bewonderen!!

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 15:58

mooie foto's hoor, wat een gaaf dier is het toch om te zien!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 16:58

Tong uitsteken ziet er leuk uit en omdat je zelf om opbouwende kritiek vraagt:

Vind dat je je handen wel wat laag (bijna op lisje Bloos ) houdt, maar dat zie je bij heel veel mensen . Op sommige foto's is het iets minder dan op andere, maar ik zie ze liever iets hoger/ mooier dragender.

En kwa teugels zou ik ook zeggen... hoeven, naar mijn mening, niet korter Knipoog maar er zou misschien wel wat meer inpuls van achter mogen zijn , zodat ze voor wat meer naar je toe komt (maar daarvoor hoeven de teugels dus niet korter )

Verder zou ik zeggen OK dan! ga zo door. Jullie zijn een leuk stel samen Knipoog