Maar Mirk was écht ziek. Of ziek? Hij was rustig, hij liep in 1 keer de trailer op, op de trailer was hij rustig en ik kon hem rustig buiten opzadelen!!!!!!! Ik kon rustig opstappen en rustig wegrijden.
Dit was onze eerste indoor en de eerste indoor wil meestal zeggen dat het proef vooral snel gaat. Maar hij was zo super rustig dat ik me er geen raad mee wist!!!! Misschien toch wat te hard getraind deze week?
Het proefje ging tam. Geen grove fouten en er zaten een paar heerlijke stukken tussen. De galop begint nu eindelijk echt wat te worden en de middendraf begint eindelijk ook te lijken. Het halthouden gaat steeds beter en het achterwaarts ook. Dit zijn allemaal punten waar ik hard op getraind heb, en wat er ook goed uitkwam op de wedstrijden.
Verder werken we nu ook hard aan het beter voor het been worden. Maar hij was tijdens deze wedstrijd echt slecht aan het been...
Mijn punten waren 155... De meeste vinden het rotpunten, maar ik vind het net-niet-goed-genoeg punten. Fijn waren wel al de 7'ens op de middendraf en middengalop!!!!!!!
VOlgende week heb ik weer een wedstrijd, en dan ga ik er weer voor! Mijn lief was echt super braaf en ben toch heel erg tevreden met hem
Ik heb gewoon weer hard les nodig, want van nu tot voor de zomervakantie heb ik welgeteld 3 lessen gehad 
Hier een kleine indicatie:
Groeten
Uitgestrekte stap
Volte
Schouderbinnenwaarts
Middendraf een 7
Een raar stukje draf

Volte
Middengalop een 7
Mirks favourite onderdeel: paar passen contra galop... Vreselijk vindt hij dat

En weer groeten!!!

. En volgende week rij je gewoon net een puntje meer in Warffum