Omdat m'n vader in Arnhem woont en ik verder geen hulp heb kan ik niet iedere dag even oefenen met het zadel. Ik denk dat ze dit juist wel nodig heeft omdat ik merk dat als ik een paar dagen al het zadel niet opgehad heb ze er weer helemaal bang voor is.
Toen ben ik maar begonnen met het hoofdstel. Dat ging echt heel goed. Ze is daar nu al helemaal aan gewend.
Deze week hebben we de beugels aan het zadel gehad, dat was echt een heel gevecht. Ze heeft echt heel lang door de bak gesprongen, en dan ook echt met alle vier de benen van de grond. Ze had d'r oren ook naar achteren. aan t eind ging het helemaal goed, de beugels waren toen al allebij los gegaan en dat vond ze zelfs al niet erg meer.
Omdat ik dus zelf geen ervaring met beleren heb zoek ik iemand die me daarmee wil helpen omdat ik wil dat ze op een goeie manier beleerd word. Ik heb nog geen instructrice, ben wel opzoek maar heb helaas nog niks gevonden. Wie wil mij helpen? of weet iemand nog een goeie stal waar ik d'r kan laten beleren?
Voor de rest.. tsjah.. nouja, moet eigenlijk eerst weten waar je ergens vandaan komt
ik had gehoord van een kennis dat in harskamp (stal werner&gal) wel een goeie zit.
Succes ermee!