...commentaar mag.. maar t moet wel n beetje goed onderbouwd zijn anders heb ik er ook nix aan..foto's staan niet echt op volgorde maarja tis nie anders.xxx

dat was het!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
...commentaar mag.. maar t moet wel n beetje goed onderbouwd zijn anders heb ik er ook nix aan..foto's staan niet echt op volgorde maarja tis nie anders.

Share schreef:nou volgens mij heeft ze wel aanleg voor wat dressuur werk ga je ermee door???
ben met tessa gestopt. het is al een wat oudere merrie en ze heeft best n druk leventje gehad..ze heeft altijd in n vierspan gelopen en voor de palm dus die heeft haar rust wel verdient. af en toe mag ze nog voor de kar en ze wordt gebruikt voor shows maar verder niet veel. ik rijd zelf ook niet zo veel meer onder het zadel. rijd nu meer voor de kar met andere paarden.. je moet toch een keer kiezen wat je wil (zit ook met school enzow), ook al is dat niet makkelijk maar tot nu toe heb ik er geen spijt van..heb een mooie tijd met tessa gehad en kan nog altijd met haar rijden enzow dus daar ben ik wel blij mee 
Annetje schreef:Dat ziet er idd heel erg mooi uit!
Wat mij altijd opvalt bij trekpaarden is dat ze zo'n goede gangen hebben, vooral als ze ook gewend zijn voor de kar te lopen zetten ze de achterhand vaak uit zichzelf al goed eronder.
Maar ik heb wel wat commentaar, je moet erop letten dat je niet teveel naar beneden gaat kijken (foto 2, 4 en 5) en je handne rechtop.
Het is echt een knuffelberrtje om te zien. Wat voor een ras is het? Een Ardenner?
.. en dat van me handen en het naar beneden kijken weet ik maarja.. daar werk ik aan zal k maar zeggen..tessa is een belgisch trekpaard.volledig heet ze tessa van duures en ze is een dochter van cesare van cortessem (als k t goed schrijf)