Rijfoto's Tequila *Commentaar welkom*

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

teqil_mikey

Rijfoto's Tequila *Commentaar welkom*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-04 15:05

Hier heb je weer wat nieuwe rijfoto's van Tequila, die Mr_mikey heeft gemaakt vandaag. Commentaar welkom Haha!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

SandravdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 15:07

cap opdoen en hakken naar beneden. leuke pony trouwens

iloveperry

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 15:10

misschien iets minder op de camera letten en iets meer op je pony? ik vind trouwens wel dat hij/zij erg in elkaar gedrukt loopt.

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 15:23

Leuke pony, ik zou zelf je beugel een gaatje korter doen, zodat je je hakken wat meer uitdrukken kan Lachen
Ze is wel wat aan dikke kant of niet Haha!

Steff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 15:26

Teqil_mikey: Ja klopt, ze is net een maand terug van de wei
(Ik zit even onder een vriendin d'r naam)

Kiim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 15:27

Leuke pony, ze loopt alleen wel een beetje op de voorhand.

Steff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 15:31

iloveperry schreef:
misschien iets minder op de camera letten en iets meer op je pony? ik vind trouwens wel dat hij/zij erg in elkaar gedrukt loopt.

Teqil_Mikey: Ik heb met 2 handen me teugels vast dus ik let ondertuseen heus wel op me pony.
En ik let helemaal niet op de camera. Misschien was ik met de persoon die de camera beet had aan het praten?!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 15:36

Ik moet zeggen dat ik het ookeen beetje inelkaar gedrukt vind. Ook zie ik helemaal geen ontspanning.
Volgende keer misschien ook even een cap opdoen??

Manon

Mr_Mikey schreef:
Teqil_Mikey: Ik heb met 2 handen me teugels vast dus ik let ondertuseen heus wel op me pony.
En ik let helemaal niet op de camera. Misschien was ik met de persoon die de camera beet had aan het praten?!

Pff, je wilde toch commentaar hebben?

Leuk beestje.

Babeth

Ik vind helemaal niet dat ze in elkaar gedrukt loopt. Alleen op de laatste foto een beetje.
Verder ziet het er leuk uit hoor!!

o0Steffie0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 15:38

Mr_Mikey schreef:

beetje lange tenen?
leuke foto's hoor, ben het wel met iloveperry eens

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-04 15:40

o0Steffie0o schreef:
beetje lange tenen?
leuke foto's hoor, ben het wel met iloveperry eens

ja ik vind het ook helemaal niet erg dat ik commentaar krijg, maar het gaat toch om het rijden niet of ik naar de camera kijk of wel soms ?
en ik kreeg wat commentaar van Mr_mikey onder het rijden dat ik me hakken moes uit drukken en zo vandaar dat ik naar de camera keek!

o0Steffie0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 15:42

teqil_mikey schreef:
ja ik vind het ook helemaal niet erg dat ik commentaar krijg, maar het gaat toch om het rijden niet of ik naar de camera kijk of wel soms ?
en ik kreeg wat commentaar van Mr_mikey onder het rijden dat ik me hakken moes uit drukken en zo vandaar dat ik naar de camera keek!

bij bijvoorbeeld deze foto
Afbeelding
kreeg ik een beetje het idee dat je meer op de camera aan het letten was..
maar ik was er niet bij Knipoog

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 15:52

Je hebt dezelfde trui als ik Tong uitsteken

(leuk om te weten he?? Knipoog )

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 15:53

Minder opgedirkt willen zitten en eens echt gaan zitten, je onderrug en je heupen lijken me nu niet echt ontspannen en meegaand. Daarnaast komt je hand en armhouding ook wat gespannen over. Als je eenmaal ontspannen rijdt dan is het vast ook makkelijker om je kuit in plaats van je hak aan te leggen. Tevens meer van achter naar voren rijden, ze komt van voren zelf wel als ze goed over de rug en van achter actief onder gebracht wordt, je concentreerd je vaak op het verkeerde punt... je rijdt naar voren niet de grond in, kijken waar je heen gaat. Je kunt ook praten met de persoon met de camera terwijl je bezig blijft met rijden (dus niet je hoofd, concentratie en gewicht verplaatst). Het hele beeld is nu gespannen, inderdaad zoals eerder werd gezegd een in elkaar getrokken beeld en ik zie ook regelmatig verzet.

Sap

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 15:53

Leuk paardje, leuk geheel. En wat is jouw witte dekje schoon Cool

Zazoutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 15:55

Leuke foto's Mies! K vind het er netjes uitzien! Teqil is leuk!
Verder geef ik maar geen reactie op die mensen die zeggen dat je niet goed op Teqil let.. Want anders verpest ik je topic Scheve mond Knipoog (oeps nou doe ik het toch Bloos! )

Zo! aan dat commentaar van Orri heb je nog eens wat OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 16:30

orri schreef:
Minder opgedirkt willen zitten en eens echt gaan zitten, je onderrug en je heupen lijken me nu niet echt ontspannen en meegaand. Daarnaast komt je hand en armhouding ook wat gespannen over. Als je eenmaal ontspannen rijdt dan is het vast ook makkelijker om je kuit in plaats van je hak aan te leggen. Tevens meer van achter naar voren rijden, ze komt van voren zelf wel als ze goed over de rug en van achter actief onder gebracht wordt, je concentreerd je vaak op het verkeerde punt... je rijdt naar voren niet de grond in, kijken waar je heen gaat. Je kunt ook praten met de persoon met de camera terwijl je bezig blijft met rijden (dus niet je hoofd, concentratie en gewicht verplaatst). Het hele beeld is nu gespannen, inderdaad zoals eerder werd gezegd een in elkaar getrokken beeld en ik zie ook regelmatig verzet.

hier ben ik het totaal mee eens!!! maar wel een leuk beestje!

Thortana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 16:53

apart beessie joh !!!

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 17:07

leuk beestje, ze is alleen op een paar fotos erg tegen de teugel..
indd echt gaan zitten---> op je kont, en niet je rug zo ontzetten hol maken.. beugel korter (je rijd zowat ligt op je tenen!).. let ook een beetje op je polsen, op een paar fotos heb je ze naar beneden gedruk (of zo een bekend probleem Bloos ) ..
voor de rest, leuk! (cap?schoenen met hak?)
succes nog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 17:15

ook ik ben het met orri eens al weet ik precies hoe ut is om zown paardje onder je donder te hebben dat valt somsn iet altijd even mee om ontspannen te rijden maar ik herken het helemaal Lachen met veel oefenen komt dat helemaal goed or Lachen toeitoei

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 17:16

Ik ken een paardje wat ontzettend veel op die van jou lijkt, echt niet normaal. zij is zelf ook aan de dikke kant (sorry Knipoog )Dat is een kruising arabier x newforest (volgens de eigenaar)
En die van jou? Ben benieuwd!

Wel leuke foto's , commentaar is al gegeven Lachen

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 17:20

beesje is wat dik Knipoog. Wel hele leuke foto's .

Steff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 18:13

Hey Miesie
Ziet er wel goed uit hoor! Commentaar had ik je al gegeven Knipoog
Hm..de foto's zijn nog aardig gelukt Schijnheilig

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-04 18:40

orri schreef:

ja klopt ik zit idd erg naar voren op sommige foto het komt idd ook erg door me rug ik hem een erg zwakken rug en wil daarom wel is te gespannen gaan zitten okal is dat juist nog slechter ik zal er aan werken volgende keer verbeterde foto's bedank voor het comentaar Haha!