het valt niet mee om iets met mn beste vriendin annelies af te spreken omdat ze meestal moet werken als ik vrij ben en andersom dus zodoende had ik vanmiddag vrijgenomen om af te spreken. en aangezien we allebei de paarden nog moesten doen zijn we dat maar samen gaan doen. we zijn eerst lekker naar haar verzorgbeest geweest. maar haar trainer (cowboy) heeft altijd de bosal in de auto liggen omdat ze altijd samen gaan dus heeft ze die van mij voor een keer geleend.
eenmaal opgezadeld en wel nog even aansingelen.

jumpers knappe koppie

beetje rond stappen

en een galopje

ze heeft natuurlijk ook gedraafd en nog wel meer gedaan

maar heb niet alles op de foto staan aangezien het niet echt mooi weer was om foto's te maken en mn camera niet helemaal meewerkte zoals ik graag wou. naderhand heb ik jumpie nog effe lekker uitgestapt.
en daarna zijn we teruggegaan naar mijn stal waar ik eerst present en vervolgens swerdy gereden heb, present ging super maar swerdy niet zo. die was weer erg druk maar ja ik heb afgelopen week weinig tijd gehad en in het weekend had hij ook al niks gedaan omdat ik in zeeland zat. maar ja op het eind ging het al wel beter.
van allebei een paar foto's die anne heeft gemaakt
lekker even instappen

drafje met kleine miscommunicatie in de hoek zij wou iets anders als dat ik wou :evil:

back-up

galopje

en dr lekkere smoeltje nog een keertje

en toen swerdje nog ff.
daarna heb ik ze lekker op een schone stal gezet met voedsel.
ook ff instappen deze kant van de bak doet ie altijd erg vervelend ivm dat daar de spullen staan die we allemaal aan het uitzoeken en opruimen zijn. dit is ook de enige reden dat ie druk is met het rijden maar ja gaat wel weer over

drafje zoals jullie zien niet echt ontspannen.

poging tot schouderbinnenwaarts wat lekker ging tot ie de fotograaf op het oog kreeg

en swerdy's smoeltje ook nog

ondanks dat het met swerd niet helemaal soepel ging was het toch ontzettend gezellig. en er zitten leuke pics bij ik heb er nog wel meer maar die komen allemaal op hetzelfde neer dus ik heb even een selectie voor jullie gemaakt
groetjes fabske