Gisteravond hadden we een info-avond voor de ouders van de 1e jaars paardenhouderij.
We moesten deze avond helemaal zelf in elkaar draaien en dat is aardig goed gelukt...zeker voor de eerste keer
Ik heb meegedaan in t onderdeel 'zitles' en had daarvoor Hedio meegenomen naar school.
We hebben hem binnen 10 min. in de trailer gekregen...echt een record
Rond kwart voor 8 heb ik hem opgezadeld, zodat ik om 8 uur in de bak kon zijn...officieel moest ik rijden om kwart over 8, maar zo kon ik hem mooi even laten wennen en de omgeving
Het rijden ging echt super...had ik echt niet verwacht. Hedio was heel ontspannen aan t lopen en op een gegeven moment zei de lerares die les aan t geven was dat we maar even speciaal de aandacht van alle toeschouwers moesten vragen om te laten zien wat Hedio en ik kunnen.
Ik heb in een uur zelde zo weinig hulpen hoeven te geven met mijn benen om Hedio te laten doen wat hij moest doen.
Ik heb alles met mijn zit en ademhaling voor elkaar gekregen.
Zo knap...dat we daar even de aandacht voor hebben gevraagd
Spannend, hoor, als iedereen zo naar je staat te kijken
Maar Hedio heeft zich echt voor de volle 200% ingezet en had t reuze naar zijn zin Terug de trailer in hadden we ook binnen 10 min. voor elkaar, dus dat was ookal iets waar ik super trots op was.
Ja ik weet t zeker, Hedio is een echt TOPpaard!!!
Hier wat foto's...sommige zullen helaas wat donker zijn.
Close-up van Hedio's hoofdje
Helaas erg donker...
Ook zo donker...
Wat kan hij toch super mooi lopen
En als laatse...Nikki (Nikita) onze schoolhond
(ik heb dezelfde
. Een hele mooie combinatie.