Ivanka en Sanne @ work!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tinne

Ivanka en Sanne @ work!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-04 16:30

Na een maand rust (ivm kreupelheid) konden we éindelijk weer aan de slag Lachen. Ik had er zin in, Vank had er zin in, wat hield ons nog tegen?
De koeien.. Clown Want in de tussentijd dat ik niet meer in die wei reed, liepen de kalveren meer in die wei en hebben ze de boel helemaal ondergescheten, zodat het voor mij eigenlijk te irritant is om daar te rijden (heel de tijd om de vlaaien heen rijden, niet handig Tong uitsteken).
Dus ik ging naar een andere wei op zoek, zo gevonden, maar dat was wel bij de melkkoeien in de wei en mams kwam vandaag even foto's maken en zij durfde niet bij de 'grote koeien' in de wei, dus voorruit mams, jij je zin. We gaan bij de kleintjes Tong uitsteken.

Alleen snapt mams na een uitgebreide instructie mijn digi niet helemaal >;) Ze snapt vooral niet dat het toestel niet gelijk foto maakt als ze op het knopje drukt, idd, dat duurt wat langer dan bij haar camera Tong uitsteken
Maar dan krijg je dus zulke foto's
Afbeelding
Haha!
En volgens mij denkt ze ook dat digi's erop gemaakt zijn om tegen de zon in te fotograferen ofzo Verward
Afbeelding

Maar goed, er zijn toch een aantal vrij duidelijke foto's uitgekomen, dus ik moet ook eigenlijk niet klagen Haha!

Ik zit ook altijd te zeuren tegen Vank dat ze op moet letten, nu het duidelijke bewijs dat ik dat ook niet altijd doe Bloos
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wat mijn hoofd hier doet?
Werkelijk géén idee
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zoals jullie zien heb ik ook af en toe wel eens een toeschouwer Tong uitsteken
Afbeelding

En een galopje.. (handen bij elkaar San Bloos! )
Afbeelding

Al met al vind ik het zelf nog niet slecht gaan Lachen. Dit was trouwens niet de eerste keer sinds een maand dat ik erop zat hoor! We zijn 2 weekjes geleden weer begonnen geloof ik, maar nu begint ze lekker los door dr lijf te komen. In het begin zat echt van alles vast en was de aanleuning ook ver te zoeken Rolleyes .
Uhm, en die dikke buik.. daar wens ik gelieve geen commentaar over. Die zie ik zelf ook wel zitten. En ja, ik ben ermee bezig om die eraf te werken. Helaas mag ze nu nog niet legaal zo'n buik hebben van mij Tong uitsteken. Maar ja, komt wel goed. Heeft ook zn tijd nodig, kan er ook niet in 1 dag weer af zijn natuurlijk Knipoog!

Voordat we begonnen mocht ze van mij even "bloot" op de wei rondlopen (en ben ik een bakje koffie gaan drinken met mn oom Tong uitsteken, nadat ik een paar fototjes had gemaakt Lachen )
Afbeelding

Ik heb een KWPN'er Schijnheilig
Afbeelding
Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 16:48

Hey

Lekker zeg dat je weer kunt rijden. Je had het best wel ffies gehad hé met die blessure Ach gut .
Ze ziet er goed uit vind ik. Echt Ivanka gewoon!

En, op hoeveel dagen zit je al?

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 16:49

Leuke foto's! En vind je paard (en jij) het niet erg/raar om bij de koeien te rijden?!

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 16:50

Gezellig, die toeschouwers Haha!

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 16:52

wel je ziet er alleszins niet aan dat je een tijdje hebt stilgelegen OK dan! ziet er leuk uit met die toeschouwers (ja ik bedoel koeien ja Cool ) ik zou het niet moeten proberen, de koeien die bij ons staan rennen gewoon lekker achter je aan (wordt een soort race Tong uitsteken )

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-04 16:59

Daar was ik dus ook altijd bang voor, doe ik ook pas sinds kort hoor Tong uitsteken. Eerst was het altijd gewoon bij de kalveren (die zijn nog maar klein en hebben nog niet van die enge hoorns Clown ). Maar als ik naar de poetsplaats ging met Vank en de koeien werden net naar binnen gelaten, dan liep ik er ook altijd gewoon doorheen met Vank en dan keken ze ook niet op of om van elkaar.
Dus toch maar een keer geprobeerd om erbij te rijden en ik kan zo tussen alle koeien doorcrossen (op eentje na dan, die komt wel eens achter mij aan, maar zo gauw ik dat merk, draaien we de rollen om en ga ik achter de koe aan }> Haha!)

Maar gaat goed Lachen. In principe zouden ze ook makkelijk bij elkaar in de wei kunnen lopen, maar dat heb ik liever niet ivm de prikkeldraad. Vorige week was ze al uit dr wei gebroken en dus bij de koeien in de wei gekomen 's avonds/'s nachts en is toen ook dwars door prikkeldraad gegaan. Gelukkig niets aan overgehouden, maar toch wel even schrikken!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 17:04

leuke fotos *LOL* ja het is handig zon moeder,die wel fotos wil maken...maar eigenlijk ook niet weet hoe!

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 17:12

Lovers Ivanka
Eej, die buik, wen er vast maar aan Haha!
ziet er leuk uit die koeien op de achtergrond

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 19:49

Leuke foto's San Lachen
Ziet er netjes uit hoor, helemaal an zon lange tijd stil te hebben gestaan.

nikkiemisty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 21:10

Leuke foto's hor San Haha!
Fijn dat je weer aan de slag kan, ziet er weer goed uit..

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-04 21:37

Aan die dikke buik wil ik ook best wennen, maar dan moet er wel een legale reden achter zitten Tong uitsteken. Een maand stil staan vind ik dus geen legale reden Haha!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 23:30

Leuke foto's Sanne,

Jij leert wel rijden met ogen om je heen, al die koeien *LOL*