. Ik had er zin in, Vank had er zin in, wat hield ons nog tegen? De koeien..
Want in de tussentijd dat ik niet meer in die wei reed, liepen de kalveren meer in die wei en hebben ze de boel helemaal ondergescheten, zodat het voor mij eigenlijk te irritant is om daar te rijden (heel de tijd om de vlaaien heen rijden, niet handig
). Dus ik ging naar een andere wei op zoek, zo gevonden, maar dat was wel bij de melkkoeien in de wei en mams kwam vandaag even foto's maken en zij durfde niet bij de 'grote koeien' in de wei, dus voorruit mams, jij je zin. We gaan bij de kleintjes
. Alleen snapt mams na een uitgebreide instructie mijn digi niet helemaal >;) Ze snapt vooral niet dat het toestel niet gelijk foto maakt als ze op het knopje drukt, idd, dat duurt wat langer dan bij haar camera

Maar dan krijg je dus zulke foto's

En volgens mij denkt ze ook dat digi's erop gemaakt zijn om tegen de zon in te fotograferen ofzo

Maar goed, er zijn toch een aantal vrij duidelijke foto's uitgekomen, dus ik moet ook eigenlijk niet klagen

Ik zit ook altijd te zeuren tegen Vank dat ze op moet letten, nu het duidelijke bewijs dat ik dat ook niet altijd doe

Wat mijn hoofd hier doet?
Werkelijk géén idee

Zoals jullie zien heb ik ook af en toe wel eens een toeschouwer

En een galopje.. (handen bij elkaar San
! )Al met al vind ik het zelf nog niet slecht gaan
. Dit was trouwens niet de eerste keer sinds een maand dat ik erop zat hoor! We zijn 2 weekjes geleden weer begonnen geloof ik, maar nu begint ze lekker los door dr lijf te komen. In het begin zat echt van alles vast en was de aanleuning ook ver te zoeken
. Uhm, en die dikke buik.. daar wens ik gelieve geen commentaar over. Die zie ik zelf ook wel zitten. En ja, ik ben ermee bezig om die eraf te werken. Helaas mag ze nu nog niet legaal zo'n buik hebben van mij
. Maar ja, komt wel goed. Heeft ook zn tijd nodig, kan er ook niet in 1 dag weer af zijn natuurlijk
! Voordat we begonnen mocht ze van mij even "bloot" op de wei rondlopen (en ben ik een bakje koffie gaan drinken met mn oom
, nadat ik een paar fototjes had gemaakt
)Ik heb een KWPN'er

.
En vind je paard (en jij) het niet erg/raar om bij de koeien te rijden?!
) ik zou het niet moeten proberen, de koeien die bij ons staan rennen gewoon lekker achter je aan (wordt een soort race
ja het is handig zon moeder,die wel fotos wil maken...maar eigenlijk ook niet weet hoe!
Ivanka