het zijn er niet zoveel omdat we niet egt veel bijzondere paarden hadden staan de meeste staan al op de foto of waren al verkocht maar moesten nog even op stal bijven omdat de kopers nog geen plek voor ze hadden dus dan kan dirk ook geen nieuwe paarden neerzetten
nouja hier komen ze dan..
Kimmie_girl @ work
Ik weet dat voor het mooie me beugels langer moeten maar dan kwam ik niet meer bij der buik

en heb geen laarzen aan dat is me eigen keus

ik op darhka zo noemen wij der.. Zeer braaf is aleen een arabiertje met mega veel pit. helaas staat ze nog steeds bij ons op stal..

d_nies @ work jaja nu meer foto`s van haar op de 3 jarige appaloosa hengst

voor de rest hebben we nog 2 appalooza`s maal noriker op stal staan wij hebben via via gehoord dat dit de enigste 2 paarden zijn van deeze kruising in nederland
hier zie je ze aan het werk voor het oefenen voor de postel rit en tijdens de eersel postelrit die vorige zondag gehouden werdt

zozo dat waren ze weer..
op de foto`s van het 2-span hoeft geen commentaar.. de rest mag wel..

Wat heeft hij trouwens op zijn achterbeen? Probeer je paard wel wat meer nagefelijker te rijden, dan is het plaatje ook gelijk een stuk beter! Leuke foto's
tis een pittig beestje zoals je zegt dus rijdt em eerst eens op je been en zit voorwaarts en weer terug. Vandaaruit hand gewoon voor je en stil houden, gevoel erin houden, vandaaruit zakt ie vast vanzelf wel.

en ik weet hoe moeilijk het is !