Het fijne van vaker foto's laten maken is dat ik ervan leer, ik zie mijn fouten
En uiteraard kan ik alle tips gebruiken. Alle kritiek is welkom, zolang we het maar netjes houden
Kathy kan ook kusjes geven
Krijgt het baasje een dikke pakkerd
Wie is die engerd?, ( ik word aangerand, AAAH!!!!!!
)Iemand met snoepjes op zak kan nooit gevaarlijk zijn
Zullen we maar eens beginnen
Ik probeer haar nageeflijk te rijden, ben sind 3 mnd weer een beetje serieus bezig
Hier ''knikt'' ze iets te veel in. Toch gaat het steeds beter.Dat opkrullen wordt steeds minder
Close-up, dat dekje heb ik van mijn vriendje (die enge man in het begin van het topic
) Met mijn verjaardag gehad.Het werd al schemerig,daarom zijn sommige foto's wat minder
Dit is al beter, foto ziet er een beetje raar uit bij haar achterbeen, komt omdat het donkerder werd en ik wist niet of ik daar een instelling voor had op de digi
Ook hier knikt ze weer teveel in, deze momenten had ze eerder aldoor
Dat gaat steeds beter, ze begint zich echt te ontspannen. Ze is alleen heel oplettend: als er een fietser langskomt dan gaat direct dat smoeltje de lucht in }> Hier ook weer toch iets ingeknikt
En we oefenen en oefenen en oefenen
Die handen van mij
Ga ze een keer vast tapen
Echt jammer dat het zo vroeg donker wordt, het was net kwart voor 7 ofzo
Voordat ik commentaar krijg op deze duidelijk >;) foto, wil ik zeggen dat ik alleen nog maar buiten heb gereden de afgelopen 5 jaar (ponyclub stopte)En wat doe je als je buiten rijdt? Scheuren
Daar houden we allebei van
Kathy: Wat is een arbeidsgalop
Ik probeer haar een beetje tegen te houden omdat ze anders echt begint te crossen ~~}> Zodra ze vermindert in tempo geef ik teugel. Eerst dit maar goed onder controle dan komt dat nageeflijk rijden vanzelf wel. Misschien heeft nog iemand tips voor als ik in de galop na een poosje wat nageeflijkheid wil proberen???
Ook niet echt duidelijk, ik zal een keer overdag foto's laten maken tijdens de galop
Kathy je haarrr danst
Ze legde haar oren af en toe in de nek, niet helemaal plat, maar ze was zich toch een partijtje aan het ergeren dat ze niet plat door de bocht mocht
Maf beest
En uitstappen, ik lijk de paus wel
Nou, dat waren ze weer! Opbouwende kritiek is welkom
Groetjes, manonnetjoe
Je hebt echt een goeie houding, kan ik nog wat van leren
foto's van jou en Talento????