Bij deze ons fotoverslag:Candor en ik moesten 2 uur eerder starten. Jammer, nu konden As en ik niet samen er naartoe rijden. Candor en ik hadden nog nooit aan een springwedstrijd meegedaan dus het was erg spannend voor ons! Ik had geen idee hoe hij op zo'n parcours zou reageren.
We sprongen in de categorie 60 cm.
Hindernis 1:

Yes, hij springt!!
Hindernis 2:

Hindernis 3, de dubbelsprong:

Hindernis 4:

Hindernis 5:

Hindernis 6 was te ver weg, dus nummer 7:

Hindernis 8, mooie foto alleen jammer van mijn "poep-hoofd" hihi!

De laatste:

Het ging hardstikke goed en Candor en ik mochten de barrage doen!
Zo snel mogelijk, Candor!!

En klaar!

Nu was het Astrid's beurt, zij startte met Marius in de categorie 60 cm en 80 cm.
Hindernis 1:

Hindernis 3, de dubbelsprong:

Hindernis 7, goed zo Marius!

Hindernis 8:

Astrid was foutloos, en ook de barrage doorstond zij foutloos!! Heel goed!! Zij en Marius deden ook mee in de categorie 80 cm. Hier de foto's:
Hindernis 1:

Go Marius!

Grappige foto, ze zweven!

De laatste hindernis:

Ook in deze categorie waren As en Marius 2 keer foutloos. Het ging echt heel erg goed en het was een leuke dag zonder weigeringen!
Astrid en Marius hadden twee keer een tweede plaats weten te bemachtigen, erg knap!! Volgende keer doen we zeker weer mee!! Hoop dat jullie de foto's leuk vinden.[/list]
.
) De bak is op manege Bakker. Voorheen een erg donkere bak waar alle foto's mislukten, maar sinds hij opgeknapt is erg ruim en licht!
Een beetje dom vraagje misschien: watvoor kleur is die bontsjabrak ? is dat nou honingkleur ??
. Volgende keer weer Nik met onze "schaap-af" paarden!
...
Maar de foto's van de haflinger zijn gaaf, ziet er erg netjes (daarmee bedoel ik dus goed, springt ook mooi) uit en leuk setje
gelukkig die van Candor wel! Kan astrid die foto's niet meer uploaden?