Ik zat zelf te denken dat het komt, omdat ie zich nu thuis voelt en lekker in z'n vel zit, omdat hij nu gezelschap om zich heen heeft op de pensionstalling.
Maar het probleem is dus nu dat hij, hoe langer we rijden, hoe gekker hij wordt.
Het is net een kanon.
Het eerste half uur is hij heel erg lekker ontspannen, net zoals hij de laatste keer liep toen ik les had van Henk-Jan.
Maar ik merk dat hij na de galop weer gespannen gaat worden. Hij zet z'n hoofd er hoger op, wel aangespannen en omlaag, maar hij hoeft maar heel iets mijn kuit te voelen en weg is ie!

Ik vind dit zo jammer en wil het er heel graag uit hebben.
Aan het voer kan het niet liggen, want hij krijgt al 4 jaar hetzelfde aantal kilo's en dit is altijd goedgegaan.
Of zou het aan het kuil kunnen liggen? Maar daar zit toch niet zoveel energie in??

Ik wil zo graag dat ie het hele uur ontspannen loopt. Vanavond voelde ik heel erg goed het verschil.
Het eerste half uur liep hij echt super!! Mijn instructrice kon niet geloven dat hij vrijdagavond zo druk was, toen ze hem vanavond zo ontspannen zag lopen.
Na dat halve uur ging ik galopperen en daarna was de hele ontspanning weg.
Het kan zijn dat ik op de verkeerde manier galoppeer, maar kan iemand me vertellen hoe ik dan 'goed' moet galopperen.
Henk-Jan heeft me wel verteld dat ik teveel met mijn rechter binnenhand werk en dat ik die meer naar voren moet geven zodat hij ruimte heeft.
Wie heeft er tips voor mij???
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Lautje op 2001-11-28 20:21 ]</font>