Stoere jonge hengst (nieuw hier).

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Unicorn1984
Berichten: 463
Geregistreerd: 18-10-04

Stoere jonge hengst (nieuw hier).

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-04 23:48

Hallo allemaal,

ben nieuw hier, mijn naam is Joyce (20jr.) samenwonend met m'n geweldig lieve en leuke vriend en twee jonge katertjes (Spike en Tijger), ook studeer ik nog (HBO) en ik werk part-time in een telecomwinkel.

Ik rijd paard sinds ik een hummeltje van 7/8 jaar was.
Mijn rij niveau is: M dressuur en M springen (met paarden), beetje western en klein beetje mennen, Ik houd het het liefst dus bij dressuur en springen.
Heb ook zes jaar lang op een handelstal gewerk om paarden en pony's op te knappen, verzorgen, rijden, trainen enz, door verhuizing naar een andere stad (vorig jaar), moest ik daar helaas mee stoppen.

Een aantal jaar geleden was ik zelf in het bezit van een jonge hengst, kruising Welsh/Arabier, Sylvester (Saffier Fidelius)
Vosje en super bewegen en wilde graag voor je werken was ook altijd goed gehumeurd.
Dat was in het begin wel anders, maar heb hem lekker getraind en veel aandacht gegeven, het was echt een pracht veulen, helaas heb ik hem wel moeten verkopen door omstandigheden.
Hier onder een paar foto's van hem.
Hierbij dus gelijk ook een oproep of iemand hem kent of ergens heeft zien staan, in zijn linker oor zit een scheur, zijn naam kan veranderd zijn en hij zal misschien geruind zijn, hij zal nu ongeveer 3/4 jr. oud zijn.
Weet niet waar die nu is, misschien Friesland maar het kan ook net zo goed ergens anders zijn. Wil alleen maar weten hoe het met hem gaat.0

Sorry als ik me ergens anders had moeten voorstellen, maar kon het niet vinden.

Grs. Joyce.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 00:03

Leuk beestje hoor Lachen Maar ik vraag me af waar je hem voor trainde?

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 00:04

Leuk paardje hoor Lachen.
Veel plezier hier.
Denk alleen dat je topix beetje verkeerd staat hier.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 00:11