[WN] jumper swerdy en present @work

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

[WN] jumper swerdy en present @work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-04 19:00

hej hej allemaal,

het valt niet mee om iets met mn beste vriendin annelies af te spreken omdat ze meestal moet werken als ik vrij ben en andersom dus zodoende had ik vanmiddag vrijgenomen om af te spreken. en aangezien we allebei de paarden nog moesten doen zijn we dat maar samen gaan doen. we zijn eerst lekker naar haar verzorgbeest geweest. maar haar trainer (cowboy) heeft altijd de bosal in de auto liggen omdat ze altijd samen gaan dus heeft ze die van mij voor een keer geleend.

eenmaal opgezadeld en wel nog even aansingelen.
Afbeelding
jumpers knappe koppie
Afbeelding
beetje rond stappen
Afbeelding
en een galopje
Afbeelding

ze heeft natuurlijk ook gedraafd en nog wel meer gedaan Knipoog
maar heb niet alles op de foto staan aangezien het niet echt mooi weer was om foto's te maken en mn camera niet helemaal meewerkte zoals ik graag wou. naderhand heb ik jumpie nog effe lekker uitgestapt.

en daarna zijn we teruggegaan naar mijn stal waar ik eerst present en vervolgens swerdy gereden heb, present ging super maar swerdy niet zo. die was weer erg druk maar ja ik heb afgelopen week weinig tijd gehad en in het weekend had hij ook al niks gedaan omdat ik in zeeland zat. maar ja op het eind ging het al wel beter.
van allebei een paar foto's die anne heeft gemaakt

lekker even instappen
Afbeelding
drafje met kleine miscommunicatie in de hoek zij wou iets anders als dat ik wou :evil:
Afbeelding
back-up Lachen
Afbeelding
galopje
Afbeelding
en dr lekkere smoeltje nog een keertje
Afbeelding

en toen swerdje nog ff.
daarna heb ik ze lekker op een schone stal gezet met voedsel.
ook ff instappen deze kant van de bak doet ie altijd erg vervelend ivm dat daar de spullen staan die we allemaal aan het uitzoeken en opruimen zijn. dit is ook de enige reden dat ie druk is met het rijden maar ja gaat wel weer over Knipoog
Afbeelding
drafje zoals jullie zien niet echt ontspannen.
Afbeelding
poging tot schouderbinnenwaarts wat lekker ging tot ie de fotograaf op het oog kreeg Tong uitsteken
Afbeelding
en swerdy's smoeltje ook nog
Afbeelding

ondanks dat het met swerd niet helemaal soepel ging was het toch ontzettend gezellig. en er zitten leuke pics bij ik heb er nog wel meer maar die komen allemaal op hetzelfde neer dus ik heb even een selectie voor jullie gemaakt
groetjes fabske

Berdien

Berichten: 64515
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 19:16

leuke foto's! ook super leuke paardjes

Matti90
Berichten: 789
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Granada, EspaƱa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 19:32

Leuke foto's Fabienne! Als ik jou foto's zie krijg ik altijd zin om te rijden.. Knipoog Zo gaat bij mij een middagje paard nou ook ongeveer..

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-04 20:35

hej thnx allebei Lachen

KimL86
Berichten: 3652
Geregistreerd: 03-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 20:54

hey swerdy ziet er echt goed uit en hij is een stuk braver dan een jaar of 6 geleden. Knipoog

Esgaroth

Berichten: 5247
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 20:59

Zo, jij durft het aan foto's op bokt te zetten? Pas maar op, al dat commentaar dat je het allemaal niet goed doet Knipoog
Ik vind dat ze er allebei erg goed uitzien Fab, en met bosal ziet het er zoveel vriendelijker uit dan met bit. Lekkere paardjes heb je toch!

Siets

Berichten: 8417
Geregistreerd: 22-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 21:03

Leuke paardjes! Ziet er allemaal heel goed uit .

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-04 07:25

hej hej allemaal
@majo laat ze maar komen ik weet toch wel dat ik het beste voor heb met mn paardjes.
@ginger18 nou hij lijkt op de foto's braaf maar was niet echt ontspannen.
en hij kan behoorlijk stieren hoor Tong uitsteken maar het is wel mijn grote schat gewoon.
@siets thank you Lachen

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 23:13

Leuke foto's Fabske, ik vind Present echt nog steeds een super geweldig paardje om te zien! OK dan!

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-04 09:43

hej hej summertje
ik hoor echt van heel veel mensen tegenwoordig complimenten over pres Lachen ze is ook echt een topper gewoon en jij heel erg bedankt voor de complimenten hoor Hyper!

DarwinLover
Berichten: 116
Geregistreerd: 12-10-04
Woonplaats: hoogezand-Sappemeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 12:48

heej.. super leuke paardjes hoor!! ik heb er ook wel eens ober nagedacht om western te gaan rijden!! lijkt me erg leuk.. maar super hoor!!

Naomi21

Berichten: 2493
Geregistreerd: 05-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 14:22

Ziet er goed uit hoor! en heel leuke paardjes!
dat hoofdstel met die bosal: schitterend! waar heb je die gevonden? Als je er ooit vanaf wilt Schijnheilig

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-04 17:03

wat de bosal of het hoofdstel of de complete set Tong uitsteken
haha neej ik heb het hoofdstel net nieuw en ik wil de set nog niet kwijt ben er zo blij meej Lachen

Wetsernfriek

Berichten: 1021
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Bassilly (OPZULLIK) Henegauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 11:26

leuk arabje vind het prachtige paarden maar vooral het arabisch paardje ben ik bezeten van. een tip probeer hem ook eens met de bosal te rijden je zal zien hij zal zich meer ontspannen doe dat vaak met hem en rij hem zelf zonder hoofdstel gewoon met mijn haalster of zonder iets gewoon zadel en hij onspant hem veel beter en laat hem kijken maar zorg dat hij niet stopt op de duur is hij het beu en als hij te lang rondkijkt gewoon benen geven en zorgen dat hij doordraaft vb op een cirkel en na een tijdje neem je lichtjes contact met de binnenteugel een 4tal sec. nemen en dan weer een 4tal los en zo elke keer op de duur neemt hij zelf stelling. allemaal tips van een maffe belg en ik neem les al jaren en mijn arabje doet het heel goed het is een echte westernarabier lolz Haha!

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 11:39

wat een leuke ponys
doe eerste moet me heel erg denken aan mn ex-ponytje

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-04 14:47

@westernfriek been there done that Tong uitsteken heb al geprobeerd op bosal daar duwt hij gewoon doorheen en loopt ie tegenin, met halster is hetzelfde verhaal, en zonder zadel stap ik er ook niet meer snel op de laatste keer complete rodeo show gehad en mn onderrug zwaar gekneusd. met bit doet ie het normaal gezien supergoed hij is nu gewoon druk ivm de winter en na de zomer te weinig beweging gehad te hebben. maar toch bedankt voor de tips hoor Knipoog ik wil straks hem ook gewoon op bosal kunnen rijden maar eerst even de rust er terug in en zorgen dat ie weer lekker loopt.

@renee_vd we weten verder niks van de herkomst van de eerste pony dus misschien is het wel een en dezelfde of kan dat niet