Spider is nog maar kort onder de man en heeft erg veel moeite met de galop, maar ik heb er vandaag toch wat pasjes uitgekregen!
(vorige Spidertopics voor vergelijkingsmatriaal en uitleg over het tuig, over het zadel: [HAW] Spider weer aan het werk gezet en het hoofdstel: [HAW] PRIMEUR! De eerste rijdfoto's met Spider )
Ik zit
Dik is hij he? Dat komt door de groene wei waar hij samen met Wendy opstaat.1

Stappen
2

Een Spider die last had van vliegjes en eventjes met zijn hoofdje schudde
3

Halthouden kunnen we wel goed!
4

Drafje
5

6

Ik had lol, Spider zit ook zo lekker!
7

En de galop:
Hier zie je goed wat hij steeds doet, hij maakt huppeltjes inplaats van echte galopsprongen, maar het is in elk geval al iets!
8

na een paar passen valt hij weer uit de galop en dat ziet er dan ongeveer zo uit:
9

Weer een galopje
10

Hierna heb ik het paard uitgestapt en heeft Irma (Irmaatje) nog leuke kiekjes gemaakt terwijl we posseerden deze foto's staan op ITP: [ITP] o.a. posseerfoto's in het heerlijk rustige weitje .
Dat waren de foto's, ik heb nog filmpjes maar mijn pc werkt eventjes niet mee met het maken van stills, zodra hij wel meewerkt komen er nog stills van de galop bij.
Commentaar over houding van de ruiter (mij dus) en het paard mag, geen commentaar over het tuig.

) liever zou ik wel een zadel hebben, want dan heb je toch nét weer wat meer houdvast (mits je zadel je goed past) maar dat heb ik nu eenmaal niet.
.