Ultra Simmer (v. Gribaldi) @ work

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dressuurenzo

Berichten: 776
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 11:07

idd wat losser laten is al gezegt hoor maar viel mij ook op meer op eigen benen laten lopen! Verder toppie paardje hoor en wat een verschil zeg met die andere foto

greezzzz

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-04 19:01

Dank je wel Haha! En dat in een tijdsbestek van 1,5 maand Bloos!

riskjuhruled

Berichten: 1737
Geregistreerd: 19-02-04
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 19:19

super paard en super sjabrakje

patsur

Berichten: 7310
Geregistreerd: 19-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 20:59

whow, dat is pas verandering! hij is veel donkerder geworden, heeft meer spieren en mooier tuig! Ik vind je leuk passen bij dit paard.Ik vind de ankypad wel bij het paard passen, van mij hoeft neit alles zo flitsend te zijn! Het zou leuk zijn als je zelf ook in die kleur gaat volgende keer! Verder neem ik aan dat je goed begeleid wordt bij het inrijden van je paard, dus over je rijden ga ik geen commentaar geven..

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 17:30

Dank jullie wel!!! Bloos

Ik vind het schabrak ook erg mooi op hem passen, ik loop eigenlijk altijd iets achter qua mode Schijnheilig Haha!

Ploeps
Berichten: 264
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: naaldwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 19:49

mooi Paardje!! Ziet er leuk uit, alleen Je zit op sommige foto's wat naar voren.. Verward maar ziet er verder wel netjes uit!

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-04 20:19

Klopt helemaal, dit is voor mijn doen al hartstikke goed, het valt me ook op dat jij de eerste bent die erover begint Verward
Eerder was mijn houding nog veel beroerder, ik heb een poos les gehad van een instructrice die vond dat je je handen laag en breed moest zetten en daardoor moet je wel voorover zitten, anders kon je er niet bij
Gelukkig ben ik erachter gekomen dat dat niet de manier van rijden is, maar een kwaal blijft mijn handen te breed en mijn kruiwagenprobleem Tong uitsteken

xkusssx

Berichten: 2918
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: ulft (doetinchem,gelderland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 20:09

goede combi van paard en ruiter... alleeen zijn achterhand is er niet helemaal bij.. ik zou hier als ikj ou was zo vroeg mogelijk mee beginnen om die erbij te krijgen want hoe later je dat doet hoe meer moeite het je kost (spreeek uit ervaring) maar wat is hij mooi opgeknapt jah en een stuk meer spieren hij ziet er veel levendiger uit...

roxyagaby
Berichten: 87
Geregistreerd: 06-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 21:07

Als een paard niet recht is kan hij niet naar beneden lopen en dus ook niet zijn acherhand eronder brengen. Hij loopt al netjes naar beneden.. dus hij moet recht zijn en dus ook de achterhand erbij hebben. Al kan die achterhand altijd nog vertsterkt worden!!! Ik vind hem al netjes lopen voor een 3-jarige en wat een verschil!! probeer hem wel wat langer in de hals worden meet richting voorwaarts neerwaarts. Maarre het ziet er echt heel leuk en vooral ONTSPANNEN uit !! toppie..

Siets

Berichten: 8417
Geregistreerd: 22-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 21:17

Een heel mooi dier. Over het rijden ga ik verder niet veel zeggen, heb niet veel verstand van het rijden van een 3-jarige, aangezien ik op een 23-jarige rijd Schijnheilig Haha!. Wel een heel mooi dier, en wat een andere kleur zeg!!

Hilde_92

Berichten: 2680
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 21:32

Mooi paard Haha!
Gribi's zijn gewoon mooi Tong uitsteken

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-04 21:33

Dank jullie wel, inmiddels zijn we weer 1,5 maand verder en is hij bijna zwart Haha!
We komen eigenlijk net weer uit en dipje nadat ik flink van hem ben afgevallen en een hersenschudding had, hij is behoorlijk brutaal geworden en hij moet nu eerst leren te gehoorzamen en zijn aandacht bij mij te houden ipv bij zijn omgeving Tong uitsteken
Dit zijn overigens niet de meest recente foto's, dat zijn longeerfoto's, staan ook hier op bokt, daar heeft hij zijn achterhand er al een stuk beter bij Lachen

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-04 21:35


Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-04 21:36

Weet iemand overigens hoe ik zo'n link in m'n onderschrift kan zetten, die andere is namelijk per ongeluk gebeurd Schijnheilig

Sjel

Berichten: 3542
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 21:55

Nou, ik vind je Ankypad wel mooi hoor!
Heb hem zelf ook, op mijn bruintje.. Op jou paardje zou een flitsender kleurtje ook errug leuk staan.
Vind dat hij erg positief veranderd is in 1,5 maand! Lachen

En over die link, Ik doe het altijd heel ingewikkeld met Pb enzo..
Als je een Pb stuurt in je topic dan krijg je de link in je Pb bovenaan al, die kopieer ik altijd gewoon, (die eigenschappen daarvan kan ook volgens mij).
Maar er is ook een makkelijke manier hoor.. Knipoog

Bayan
Berichten: 1598
Geregistreerd: 18-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 22:52

Oud topic denk ik.
Hopelijk mag ik nog reageren maar moet het toch even kwijt, hij is enorm verandert, erg mooi paard geworden Lachen

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-04 13:12

Dank jullie wel!!!

Ook voor de linktip, ga ik straks gelijk even proberen Haha!

Enne, natuurlijk mag je dit soort reacties geven Knipoog Haha!

Temeraire

Berichten: 3535
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 15:25

Ik vind het ook een heel mooi paard, ik ben fan van Gibraldi Haha!. En dat er maar 1 1/2 maand zit tussen de foto's en die laatste foto Bloos! . Hij is echt heel erg veranderd, in positieve zin natuurlijk!
En over dat hij nu wat brutaal is, dat hebben bijna alle paarden rond deze leeftijd wel regelmatig hoor, ( soort van pubertijd Haha! ) , als je hem maar de baas blijft, dan komt het vast weer goed Lachen. Ik ga nu even je longeerfoto's bekijken

SHALALA

Berichten: 4373
Geregistreerd: 30-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 22:10

Ze is verandert, dat kun je gemakkelijk zien.
Ik vind eik dat ze een beetje op Onyx lijkt, beetje haar bouw Tong uitsteken
Of zie ik het nou verkeerd Bloos!

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-04 22:17

dank je wel Haha!

HIJ Tong uitsteken lijkt idd wel ietsie op Onyx, hoewel je wel duidelijk kunt zien dat ze andere papa's en mama's hebben Knipoog Schijnheilig

teqil_mikey

Berichten: 2139
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 22:26

ik vind het een erg leuk paard het ziet er leuk uit alleen jammer dat niet alle foto's het doen

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 23:13

roxyagaby schreef:
Als een paard niet recht is kan hij niet naar beneden lopen en dus ook niet zijn acherhand eronder brengen. Hij loopt al netjes naar beneden.. dus hij moet recht zijn en dus ook de achterhand erbij hebben. Al kan die achterhand altijd nog vertsterkt worden!!!

Verward Verward Verward
Hier klopt niet zo veel van... Elk paard kan naar "beneden" lopen ook totaal op de voorhand, goed nagevelijk vanuit achter is een ander verhaal..
En een scheef paard kan ook heus wel zijn achterhand eronder brengen, misschien niet perfect, maar toch wel degelijk!


Verder is het echt een hele verbetering, volgens mij had je de foto's toen je ging kijken al eerder op bokt gezet?

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-04 10:47

miesie schreef:
Verder is het echt een hele verbetering, volgens mij had je de foto's toen je ging kijken al eerder op bokt gezet?


Klopt!
Die ene foto was alleen even om het verschil te laten zien Haha!
maar dank je wel Haha!

BarbaLala

Berichten: 9618
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 20:14

ja mooie gribaldi heb je, mijn verzorg gribaldiveulen wordt helaas waarschijnlijk geen paard, maar blijft een d-e pony... btje jammer
maar leuk om es familie te zien Cool Tong uitsteken en idd, je moet hem wat vrijer laat in zin hals, hij is nog jong. als je m te zwaar laat werken kan het zijn dat ie op zn 5e al een burn out heeft, ja echt, ik ken zoon paard klinkt raar maar kan wel. veel plezier met em! hijs super!

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-04 20:38