Dit is Tamri, Tamri stond op de manege waar mijn zusje rijdt, maar is helaas verkocht/naar de slacht.
Tamri is 3/4 Arabier. In de stal niet bepaald een schatje

Pipo, niet bepaald mijn favoriete paardje, omdat ik meer van slankere paardjes houdt en wat pitterige maar Pipo is een echte knuffel en een super braaf paard soms wat eigenwijs...
Hij staat ook op de manege waar mijn zusje rijdt. Ik heb er 1x een half uurtje op gereden omdat mijn zusje haar les niet af mocht maken door haar Epilepsie. Opzich zat hij best lekker, en dat vindt ik niet vaak bij grote pony's. Toen moesten we om beurten galloperen, ik stond op het midden en mocht galloperen. Ik been geven.. geen reactie, tik op kont... geen reactie! Nou ik heb gedaan wat ik kon maar hij ging niet }> toen is er iemand achteraan gaan rennen met de longeerzweep en daar gingie.. bonkbonkbonk

[img]../upload/529/ikopwilco.jpg[/img]
Wilco, het paard van mijn tante. Hier heb ik al vaak op gereden en vindt ik echt wel een leuk paardje! Soms wat sloom maar kan ook errug hard

<<sorry dit plaatje lukt niet>>
Holly, een pony die bij mijn tante's paard op stal staat. Leuk, bokkerig ponytje

Holly door het dolle heen en mijn zusje krijzen, ik moest terug lopen naar stal met Holly want de eigenaresse van Holly ging naar mijn zusje die op de grond lag. Maar ik hield Holly niet, werd helemaal meegesleurd, gelukkig had mijn oom (superr gespierd enzo

Maar verder wel een leuk ponytje vind ik.
En natuurlijk Jerai, de pony van Patricia (die zit er ook op op de foto).
Ik vind Jerai echt een hele gave pony! Lekker pittig

het is ook een schat in de omgang

(mijn zusje is trouwens ook een keer van Jerai gevallen, zeker talent van dur zus?

Nah dit krijg je dus als ik me verveel.... (dan krijg je van dit soort lange onzinnige verhalen

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Charmotte op 2001-11-25 10:28 ]</font>