Nu hebben we haar paard deze week 'verdeeld' en vandaag, dinsdag, en vrijdag ben ik de 'klos'.
Eerst natuurlijk mijn eigen zadel gepast, maar kwas er al bang voor, de schoft van Happiness is veel te hoog. Dus ik moest
met engels zadel rijden.....Onderstaande fotos zullen dressuurmatig misschien wel bagger zijn, (vergeet zo vooral mijn jubeltenen en zit
)maar ik ben erg trots op hoe Happy liep en hoe ik het ervan af heb gebracht. Mander zou wat meer van Happy's galop moeten hebben, djiez wat gaat die relaxed. (Mander wil bijna alleen maar racen
)

Galopje:

Sinds gister staat er een grote spiegel langs de bakrand, das erg leuk om tijdens het rijden in de kijken, geeft alleen van die rare foto's

Vond het super om te doen en hoop dat ie van de week weer net zo lekker loopt, maar hou het verder maar mooi bij Mander, die trouwens ook ruim 20 cm (!) kleiner is dan Happy!
Maar het ziet er leuk uit hoor!
als je western rijd mag je ook niet op deze manier zitten hoor,
! Ben echt gewend nu om jou in de westernstijl te zien (en op Mander
De tuigage is daar niet goed voor en voor de dressuurhouding de ruiter niet 
En jij maar zeuren dat je er af zou vallen
Het lijkt mooier (en zit denk ik ook beter) als je i.p.v. je handen tegen je zadel aan te doen, je teugels korter neemt en je handen iets meer naar voren doet