De foto's zijn vandaag (2-10-04) gemaakt door Jessica en XXPatriciaXX. Bedankt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anoukie schreef:Wat een moppie! Ziet er goed uit! Heb je ook een foto van de (oude) wond? Hoe is het genezen?
Normaal fotografeer ik veel maar was er niet voor in de stemming. De wonden op zich stelden niet veel voor zo op het gezicht. Het waren gemene sneetje van een paar cm zeer waarschijnlijk van schoppen door achterijzers. Het was alleen dat ze met spoed naar de kliniek moest omdat er uit 1 aan de zijkant van haar sprongewricht gewrichtsvloeistof uit kwam druppelen
. Gelukkig hoefde ze (wat eerst gedacht werd) niet geopereerd en herstelde ze met boxrust, pijnstiller en antibiotica. Ze heeft volgens de da heel veel geluk gehad en ik ook natuurlijk was al erg aan haar gehecht in die korte tijd. Nu mag ik eerst 2 weken opbouwen aan de longe en dan weer onder het zadel. Dus binnenkort vast wel een Kaylee@work onder het zadel.
moes schreef:mooi paard zeg, mmoie fotos ook. maar wat voor een ongeluk heeft ze gehad?
Mickelodeon schreef:Veel plezier met Kaylee, het is een schat van een paardje!!!
gelukkig dat het weer goed is gekomen na dat ongeluk!
En Prettige Dierendag!
Gelukkig verwen ik mijn dieren iedere dag al en heb ik nog zakken wortels liggen. Krijg ze wel wat extra vanavond.