Ik startte 26 september niet met startkaart, misschien dat we die ooit nog aanvragen, nu eerst gewoon ff aankijken hoe het gaat. We reden vandaag voor de eerste keer met onze nieuwe gesponserde kleding. Het zijn niet onze kleren, die waren nog niet klaar. Ons nieuwe outfit word zwart en geel, met daarop reclame van Houthandel Vermeulen te Klundert

Het ging iig heel erg goed, heb daar een paar Bokkers gemeet. Heb daar even staan praten met Liberty, echt een harstikke leuke meid, en kan nog eens goed mennen ook
. Hier volgen een paar fotos van de wedstrijd 

Madam kijkt hier een beetje chaggie, moest net de ring in rijden, en ze wilde niet wegstappen, dus kreeg ze op der donder

Hier trek ik een ontzettend raar gezicht, ik ging dood van de zenuwen
En achterop mijn beste groom ever, mijn paps 
Ik aan het kijken naar mijn voorganger

En daar gaan we, richting de jury. Nu nog vol spanning, maar bij de eerste de beste oefening was ik lekker relaxed

En daar komt de groet!

Hier gaan we de eerste lange zijde op, om vervolgens aan de overkant een grote volte te maken

En hier alweer de laatste foto, het geheugen van de digi was vol. Maar op deze foto ga ik net beginnen aan mijn vaardigheid, die ik vervolgens foutloos reed, binnen de tijd

Binnenkort meer fotos, al wij gestart zijn in Oirschot!
. Bedankt Lintjuuuh, ik vind haar zelf ook verschrikkelijk mooi
. Maar ik zal jullie wel vaker op wedstrijd zien denk ik.